VUSLAT

16.1K 359 28
                                    

İlk önce tanıtıma geçelim, sonra da konuşmama canlarım...


"Benimle bir anlaşma yapmanı istiyorum," kaşları söylediklerimle havaya kalkarken heyecanla titremeye başlayan ellerimi ısıtmak isteyerek birbirine sürttüm. Böyle bir cümleyi beklemediği şaşkın suretinde ki mimiklerinden belli oluyordu.

"Ne anlaşmasıymış bu?" diye sordu, yüzünün aldığı ifade sesine yansımıştı.

Derin bir nefesi boğazımın derinliklerinden, sıklaşmaya başlayan kalp atışlarımın yörüngesinde, ihtiyaçla sızlayan ciğerlerime gönderdim. Yapabilirdim, yapmak istiyordum!

"Kendini bana aşık ettirmeni istiyorum!"

Kaskatı kesilirken yukarıya kalkan kaşları büyük bir ahenkle aşağıya doğru indi. Ağzımdan çıkan bu cümle beynimle beraber bütün vücuduma etkisini göstermiş, infilak edilmeye hazır bir bombaymış gibi şiddetli ve yüklü hissediyordum. Yerimde mıhlandım, kara gözlerinin tesiri altında ki bedenimi zapt etmeye çalışırken, sık sık nemli havaya karışan nefes seslerimden başka bir şey duyulmuyordu, ta ki kuşkulu ses tınısını kulaklarımın en derininde hissedene kadar...

"Karşılığında ne olacak?" o an mantığımın yitirilmiş kalıntıları silahlarını kuşanırken, zihnimin verdiği bu savaşın karşısında kimin olduğunu dahi anlamayacak kadar bulanıktım. Dilimle kurumuş dudaklarımı eziyet edici bir yavaşlıkla ıslattım, aklımdan geçen kelimeleri can yakıcı titrek nefesimle ona aktardım.

"Sende bana aşık olacaksın!"

* * *

Kitabı beğeneceğinize eminim canlar, lütfen desteklerinizi eksik etmeyin💕

sizi çok çok seven, Milena Romis!

YOLCULUK İSTANBULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin