Chat terbaru

303 42 17
                                    

Hari ni aku tak pergi sekolah guys, akhirnya...

Aku ponteng ke?

Tak, tak.. Aku demam. Nak aku cerita puncanya?

Korang tahu kan aku kalau frust akan mula buat benda merepek? Kelmarin aku buat lagi.

Balik je sekolah, aku terus pulun tiga durian. Bukan tiga ulas. Tiga biji. Musang king pula tu. Malam tu aku dah macam cicak masuk microwave. Panas satu badan.

Dah lah petang tu, aku juga makan sebiji nenas tanpa kongsi dengan mana-mana orang. Lidah aku dah rasa macam disiat-siat.

Akhirnya aku terlantar dalam bilik sambil memandang cicak di atas syiling sedang mengawan. Ok, sorry aku terintai hehe...

Apalah Nisha buat sorang-sorang tanpa aku. Bagus jugalah aku tak ada dalam kelas hari ni. Tak perlu aku terserempak dengan jimin.

Sesungguhnya aku masih sedih huhuhu..

Telefon yang di sebelah bantal aku capai. Aku menghidupkan data. Aku nak tengok notifikasi Wattpad sekejap.

99 mesej kat Message Board.

Woi unfollow detected, kau unfollow aku kan? Aku dah unfollow kau juga. Rasakan!

Wei kau batak followers ke apa?

Sis apesal sis unfollow saya. Sedih saya.

Kau ingat kau bagus sangat. Kalau nak unfollow baik tak payah follow awal-awal.

Akak cerita JUNG KOOK SHIP TENUK bestlah. Saya baru baca bab satu tapi sampai mengigau teringatkan tenuk. Buku Fakta Orang Tak Ada Kepala pun best. Saya suka baca. Akak pandailah mengarang. Btw, AKAK BOLEH FOLLOWBACK TAPI AKAUN SATU LAGI.

"Oh nak followback ya. Tak ada hal."

Aku followback akaun dia. Setengah jam kemudian aku unfollow.

Bosanlah pula. Nak main Youtube aku cuma ada data Maxis Free Chat Social je. Baik aku tidur je lah. Nanti Zuhur baru bangun balik.

Skip

Waktu berlalu. Dah pukul 2.30 petang. Solat belum lagi. Baik aku pergi solat sekarang.

Sekitar 3.15 petang aku tengok diri aku berada dalam posisi orang tengah berenang atas tikar sejadah.

Perghh punya lemah badan aku sampai tikar sejadah pun aku boleh jadikan tempat tidur.

"Pukul berapa agaknya sekarang ni?" Aku menekan handphone.

Mata aku tertancap pada notifikasi gmail. Ada sembang terbaru. Semestinya dari orang tu lah!

✉Chimluvcookie:
Assalamualaikum.

Demam terasa kebah. Aku rasa sihat dua minit. Sehebat inikah kuasa cinta?

Patut ke aku balas. Aku takut buat dia lagi suka pada FattyAshik yang palsu.

Ahhhhhhhh aku tak boleh. Aku rindukan dia. Kau tahu makin kau nak move on dari crush masa tu la perasaan kau makin besar kat dia.

Jimin, siapa kau sampai buat aku terseksa macam ni?

✉FattyAshik:
Waalaikumusalam.

Dah hantar!

✉Chimluvcookie:
Tengah buat apa?

Crush si Obes (P.J.M)Where stories live. Discover now