Aku memecut lagu dengan motor emak. Hampir tercabut plat motor dibuatnya. Kepala jangan cakaplah, bergoyang macam ada anak beruk panjat dan berdisko di atas kepala aku.
Aku peduli apa? Ya Allah geramnya aku. Perempuan tu pegang bahu suami ku. Oh man, oh man. Asal ayat Suga bermain-main di kepala aku Yakwoh...
"Woi! Meow jangan lintas woi!" Masa-masa macam ni, kucing aku muncul dan hampir melintas. Nasib aku sempat brek tapi dia dah selamat landing dalam lopak air kotor. Haha padan muka.
"Jimin eh maksud aku janggut abah aku, syok betul kau bonceng dengan perempuan sampai aku dekat belakang pun kau tak nampak huaaaaa.." Aku meroyan atas motor.
Akhirnya mereka berhenti tapi
DI TAMAN BUNGA
ALLAHUAKBAR
KORANG NAK BERKELAH AH CUMI CUMI ABANG RAZALI KA APA?
Aku menyorok di tepi deretan bangku yang ada di sini. Kalau diaorang buat benda senonoh, siap! aku nak bidas sorang-sorang.
Aku nampak perempuan itu gelak-gelak dengan Jimin lepas tu tiap kali gelak aja mesti kepala lentok di bahu Jimin. Allahu berapi aku guys. Aku pun dah lama nak sentuh Jimin, tapi tak sentuh-sentuh lagi. Bagilah aku dulu.
"Syamimi! Kalau kau nak suami kau di kebas macam Husna kebas Syah dari Fika ha silalah menunggul di sini." Marah aku kepada diri sendiri.
Lepas kira satu sampai sepuluh dalam bahasa Alien, aku , Mimi si obes menyerang hiyarrkhhhhhh.
"Jimin! Eh assalamualaikum. Ha mula balik. JIMIN!! One you jim in you cannot jim out"
"Syamimi? Apa kau buat dekat sini? Tadi bukan kau dekat kedai ke?" Jimin terkejut.
Ha, baru nak terkejut? Dah buat dosa macam tu la jadinya.
"Min, siapa ni?" Soal perempuan yang pakai tudung ikat tengah SAMBIL TANGAN PEGANG LENGAN SADO JIMIN ARGHHH.
"Dia sebenarnya.."
"Dia apa? Oh My God Jimin. Aku tak sangka kau pun sama macam lelaki lain. Main kayu tiga. Kalau Allah tak tunjuk dekat aku, sampai matilah kau tipu aku kan?. Sampai hati." Serius weh nak berair mata aku.
"Kenapa ni dik? Apa jadi? Kenapa marah-marah ni? Lapar Oreo?" Soal perempuan tu. Rasanya dia bukan budak sekolah. Oh tuhan dia sentuh tangan aku!
"Jangan sentuh aku!" Marah punya pasal aku tolak tangan dia. Aku tak sangka sisi pemarah aku terserlah hanya kerana lelaki.
KENAPA AKU JADI PEMARAH?
"Kau, maksud aku akak, kenapa sentuh lelaki bukan muhrim, tahu tak--"
"Kau gila ke apa Mimi?"
Hjajhajahahajahajahajahat gila? Gila dia cakap dekat aku?
Aku terkejut bila satu suara menyapa gegendang telinga aku. Serta-merta aku berpaling ke arah pemilik suara itu.
FAUZAN!!!!!!
"Kenapa kau kacau awek aku?"
"Awek kau?" Siapa awek dia weh. Terkejut aku. Apa yang jadi ni. Jimin ke awek dia?
"Mama ok? Dia ni ada apa-apa kan mama ke?"
"Tak papa. Mama ok." Balas perempuan tudung ikat tengah tersebut.
WHAT THE FILLIPINA! Perempuan tadi awek Fauzan si kecil molek ni? Lepas tu diaorang guna panggilan MAMA PAPA?! Ya Allah, mana baldi aku nak muntah!
YOU ARE READING
Crush si Obes (P.J.M)
Humorkau ingat sebab aku obes aku tak berhak ada crush? Crush kan free. jadi lantak I -Mimi pelakon reader and aku as mimi park jimin bts as jimin plakon extra- xpayah nak tulis. malas