"Kau bilang aku memang syantik, ku tahu diri ku paling menarik~~~"
Sorry guys, aku menyanyi sebab aku gembira. Kenapa? Satu je sebabnya. Aku akan jumpa Jimin kejap lagi kyaaaaaaaaaaaaaas.
Hari ini kan hari majlis persandingan kaklong kepada kak Fiona, maksu Jimin jadi tentulah Jimin ada sekali. Aku dah siap pakai lawa-lawa. Lipstik, mekap tak payah ceritalah. Semua lengkap.
"Mimi, cepatlah. Nanti kita lambat." Panggil mak ku.
"Lima minit lagi, mak. Tunggu kejap."
Aku pergi dengan mak. Awalnya aku nak ajak Nisha sekali tapi dia migrain pula jadi biarlah dia berehat di rumah. Masa dekat sekolah tadi pun dia tidur je sampai habis waktu sekolah.
Aku ok je pergi dengan mak ke nisha ke tapi..tapi.. Aku cuma tak ok satu benda je, eh tak maksud aku dua benda. Nak tahu tak apa dua benda tu?
First is Fauzan.
Second is Syahir.
Aku yakin mesti mereka berdua ada dekat situ sebab si Fauzan tu kan kekasih mak su Jimin jadi mesti dia pun diundang. Syahir pun sama. Kawan baik Jimin. Kau tahu mereka berdua tu mulut berpuaka sebab tu aku stres kalau sampai bertembung dengan mereka.
Tadi aku saja-saja buka Facebook tapi macam selalu mesti akan tertengok post FB si Fauzan. Apalah nasib aku. Nah guys tengok ni.
15k likes
30 min before going and stay next to her~~
P/s: bila agaknya turn aku salam tuk kadi😫"Mimi.."
"Ok mak orang turun sekarang."
Skip
Akhirnya sampai juga kami di rumah kak Fiona. Besar la juga rumah dia tapi besar lagi rumah bapak aku hiya hiya hiya ops maaf aku ter-riak.
Ramai juga yang datang tapi ramai lagi yang matanya tak henti-henti pandang aku. Aku rasa rimas. Nak je aku jerit, Asal, salah ke kalau aku obes?! Tak payahla pandang macam aku ni gergasi! Aku pun manusia juga!!
Fuh, sabar mimi.
Mereka pandang sebab kau ayu.
Jangan husnudzon.
"Mak, kita nak duduk belah mana?"
"Dekat hujung sana. Ada dua tempat kosong."
"Ok."
Mata aku pun mula melilau mencari prince charming aku tapi sayangnya aku tak nampak kelibat dia. Aku tak kisah tak dapat bertegur sapa dengan dia sekalipun sebab dapat tengok belakang dia pun dah buat aku rasa bahagia. Jadi tolonglah muncul.
Jimin baby
I miss you huhu.
"Kenapa tercegat lagi dekat sini, pergilah ambil makanan." Tegur mak bila tengok aku asyik mengelamun.
YOU ARE READING
Crush si Obes (P.J.M)
Humorkau ingat sebab aku obes aku tak berhak ada crush? Crush kan free. jadi lantak I -Mimi pelakon reader and aku as mimi park jimin bts as jimin plakon extra- xpayah nak tulis. malas