Ingat lagi tak kejadian kelmarin, ala kejadian Shahir acah nak buktikan bahawasanya dia tu lelaki sejati? Jangan ada yang cakap tak nanti aku lenyek sorang-sorang.
Disebabkan kejadian gila tu, aku sampai terbawa-bawa ke dalam mimpi. Patut ke eh aku ceritakan dekat korang mimpi aku? Ahh tadah je la telinga. Jangan pula cakap tak ada telinga, nanti aku carut atas muka korang.
Alkisah.....
Dalam mimpi tu, aku otw nak ke konsert Bts dekat Texas. Pelik betul dekat Texas ada gambar Tun Mahathir. Masa tu tengah syok naik teksi, teksi aku kena tahan dengan sebuah Perodua.
Aku keluar la nak memaki pemandu tersebut tapi rupanya dalam tu ada konco-konco si Syahir. Aku tak tahu la dia pakai najutso Naruto Shipuddin mana entah sampai semua orang suruhan dia, muka macam dia.
Belum sempat aku buka mulut nak memaki, baru terpercik air liur sikit, aku dah pengsan. Dia punya cakra bapak power. Sedar-sedar aku dah ada dalam stor TESCO. Serius weh, aku tak faham mimpi aku kadang lagi gila dari otak Nisha.
"Aku kat mana ni? Jangan nodai aku."
"Hotak kau HAHAHA selamat datang ke Planet Taedy Bear."
Masa tu yang tengah gelak sakan si Syahir tu la. Aku tak kisah dia nak gelak ke apa, masalahnya dia gelak atas hidung aku. Bau mulut dia perrghhh, aku jamin seribu dekad kau sembur Dashing belum tentu hilang bau yang melekat.
"Kenapa?" Soal si Syahir. Sesekali dia garu pinggang. Pelik betul sebab dia pakai kot labuh warna coklat macam yang V pakai dalam trailer Singularity.
Bapak kacak Syahir dalam mimpi aku. Terkejut awww.
"Kenapa apa?"
"Kau kata aku gay?"
"Mana aku tahu. Dah kau memang gay?"
"Apa kau cakap?!!"
"GAY buuu nak aku cakap lagi."
Aku tengok dia jerit panggil orang suruhan dia. Kau tahu masa orang tu masuk, aku rasa aku dah disahkan hamil tiga bulan padahal aku baru pandang muka dia dua saat. gila!
"Cakap!! Cakap apa yang kau cakap tadi!!" Lelaki tu ganti tempat Syahir.
"Hah?"
"Say it!! What you say just now, say it!!!"
"SubhanAllah..kadang-kadang aku rasa jatuh cinta pandang pertama tu fakta bukan auta."
Aku rasa mimpi tu tamat dengan lelaki tu berpaling tadah dekat Syahir dan selamatkan aku tapi masa tengah lari, dia tersepak batu seremban lepas tu pengsan. Aku kena bagi dia cpr tapi mak aku tiba-tiba datang kejutkan aku. Ala spoillah!!!
Tapi asal eh muka dia seiras muka abe Kookie ufufufufu.
Ha, tu cerita mimpi aku petang semalam, sekarang aku tengah ada subjek pendidikan Jasmani. Nisha dan aku nak main badminton hari ni. Rindu beb. Dah lama aku tak sentuh raket.
YOU ARE READING
Crush si Obes (P.J.M)
Humorkau ingat sebab aku obes aku tak berhak ada crush? Crush kan free. jadi lantak I -Mimi pelakon reader and aku as mimi park jimin bts as jimin plakon extra- xpayah nak tulis. malas