Aku duduk di birai katil Nisha. Lama juga minah ni 'berjimba' dalam tandas. Sebenarnya sekarang ni aku tengah tunggu dia bersiap untuk pergi ke rumah Syahir. Terpaksa ajak dia sebab mak bimbang aku keluar malam sorang-sorang.
Dia pantang sikit. Asal cakap nak jumpa Syahir je mesti melawa. Berapa kali aku nasihatkan dia yang Syahir tu tak minat perempuan tapi tetap juga dia buat tak reti. Aku sunat juga Jhope dia kan aaa..
"Cepatlah Nisha oi! Berapa lama lagi kau nak mereput dalam tandas tu oi!"
"Kejaplah. Nak picit jerawat dulu."
"Adoi. Menyampah aku. Dah pukul 9.40. Aku tak nak la pukul 12 malam baru nak gerak. Mak aku suruh balik awal." Bebel ku.
"Yalah. Kejap lagi aku keluar."
Bosan punya pasal aku layan Facebook. Bahagian suapan berita aku buka dan ketika itulah aku hampir kehilangan anak mata akibat satu gambar manusia yang tidak sengaja aku terfollow suatu masa dulu.
Fauzan:
~~ Asal aku dilahirkan hensem ek?~~"ALLAHU.. Mamat ni. Perasaannya.. Eh, aku eh rasa nak sepak je muka dia. Adumak."
Aku scroll lagi ke bawah.
"Ya Allah, gambar dia lagi. Dah tiga gambar dia muat naik. Aku patut dari dulu lagi block mamat ni. Aku tak rasa aku dilahirkan untuk tengok benda-benda ni."
Setelah puas scroll laju-laju barulah aku jumpa gambar yang buat aku rasa sistem limpa dan nadi aku berdetak dengan kelajuan burung belatuk mematuk kayu.
ArmyFanclub:
Bts Jung Kook in Berlin."Ya Allah abe kook kyassssssssss aku tak boleh bernafas tolongggg ya rabbi... Hensem bapak." Aku menarik-narik tudung sendiri.
Kepishhhhh
Kepala ku didebik.
"Nisha, kau kenapa hah? Sakit tau tak?"
"Dah tu kau macam tengah mencabul diri je aku tengok. Tak puas lagi ke kena cabul petang tadi?"
"Nisha dah ah. Jangan sebut pasal benda tadi. Aku trauma tahu tak?" Aku sentap.
YOU ARE READING
Crush si Obes (P.J.M)
Humorkau ingat sebab aku obes aku tak berhak ada crush? Crush kan free. jadi lantak I -Mimi pelakon reader and aku as mimi park jimin bts as jimin plakon extra- xpayah nak tulis. malas