10.časť

2.7K 176 6
                                    

Sedela som na zemi pod našim stromom. Aleisha sa mi opierala o rameno a vyzerala zamyslene a smutne zároveň. Clarie telefonovala chalanom, aby sme sa stretli a dohodli sa a tom, ako bude prebiehať náš „útek“.

„Obvolala som každého okrem Luka, tomu volať nebudem.“ povedala Clarie otrávene, keď zložila posledný hovor. Prevrátila som očami a nenápadne som kývla na Aleishu, tak, aby to videla len Clarie.

„Bez urážky.“ povedala Aleishy, keď sa spamätala.

„Ja stále nerozumiem, prečo si naňho taká hnusná.“ rozhodila som rukami a vyberala z vrecka mobil. Vytočila som Lukovo číslo.

„Ahoj Hailey.“ ozval sa nadšene. Všetci štyria sú z toho turné úplne paf. A vlastne aj mi tri. Ale kto by nebol.

„Počuj Lucas, dojdi čo najskôr do parku musíme sa na niečom dohodnúť.“ oslovila som ho Lucas aj keď viem, že to nenávidí.

„Nevolaj ma tak.“ povedal.

„Dobre Lucas.“ odvetila som.

„Kto všetko tam bude?“ ignoroval moju poslednú poznámku.

„Nás sedem, ako vždy.“ oznámila som mu.

„Fajn, budem tam.“ prisľúbil.

„Vidíme sa, Lucas.“ ešte som ho trošku podpichla. Pííp. Zrušil ma. Haha, musela som ho riadne nasrať. Sadla som si naspäť k Aleishy a Clarie na zem. Clarie ju stále utešovala. Keď si Aleisha uvedomila, že keď zostane, bude tu bez Luka, zosypala sa a nevie prestať fňukať. Nečudujem sa jej, ale to, že nejde, je jej rozhodnutie. Za ten čas, čo sa poznáme, sme sa všetky tri veľmi zblížili, dúfam, že to turné nič nepokazí. Postupne poprichádzali všetci chalani a posadali si k nám.

„Tak?“ spýtal sa Calum zvedavo. Clarie sa na mňa pozrela a naznačila mi, že mám začať. Fúha, neviem čo a ako niečo povedať.

„Prvá vec, ani jedna z nás nemôže ísť s vami na Take Me Home tour...“  povzdychla som. Všetci vytreštili očami. Luke sa chytil za hlavu, Michael a Ashton si nervózne prehrabúvali vlasy a Calum krútil hlavou. Clarie na mňa hodila pohľad, ktorý vravel Môžeš mi vysvetliť, čo robíš?, ale ja som to ignorovala.

„...ale to neznamená, že nejdeme.“ dokončila som. Chalani spozorneli a na ich tvárach sa začínali zjavovať úsmevy.

„Tak idete, či nie?“ spýtal sa Luke zmätene. Aleisha sa rozplakala. Aj ja som mala na mále, keď som si predstavila, ako sa musí cítiť. Luke sa na ňu prekvapene pozrel. Aleisha sa zrazu zdvihla a s plačom sa rozbehla preč, asi domov. Luke sa okamžite postavil a chcel ísť za ňou, ale chytila som ho za ruku a zastavila ho. Luke si so smutným výrazom sadol naspäť na zem.

„Nemôže ísť.“ povedala som potichu.

„Prečo si ma nenechala za ňou ísť?“ zakričal Luke, až ma trhlo. Nikdy som ho nepočula tak kričať.

„Keby chcela, tak by ti to povedala.“ povedala som kľudne. Luke sa tiež ukľudnil.

„Hovorila si, že aj keď nemôžete...“ začal, ale hlas sa mu zlomil. Ešte chvíľu a aj on sa rozplače, pomyslela som si.

„Ja a Hailey plánujeme ujsť z domu.“ zapojila sa Clarie. Michael na ňu vytreštil oči a Ash na mňa hodil prekvapený pohľad.

„Aha...“ Luke si povzdychol, akoby pochopil, prečo Aleisha plakala. Prišla mi správa od Aleishy.

Aleisha: potom ho pošli ku mne

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now