24.časť

1.8K 160 11
                                    

,,No stačilo." povedala som so smiechom, keď sme sa po hodnej chvíli od seba odtiahli. Ash sa postavil a nastavil ruku, aby mi mi pomohol vstať. Chytila som ju a on prudko potiahol. Skončila som v jeho náručí.

,,Si zas moja?" spýtal sa ma pošepky, keď sme mali pery od seba asi milimeter.

,,Nikdy som neprestala." tiež som zašepkala. Ashton sa usmial a jemne ma pobozkal.

,,Poď mi pomôcť s kufrom." poprosila som ho. Ashton ma pustil a zobral môj kufor a preložil ho k tomu svojmu. Vo vrecku svojich sivých teplákoch som zacítila vibrovanie môjho mobilu. Usmiala som sa. David. Zdvihla som.

,,Dave!" zvolala som šťastne. Chýbal mi. Keď si spomeniem, že si Ash myslel, že s ním niečo mám, je mi to až smiešne. David je gay hádam od 15. A môj najlepší kamarát od 10.

,,No ako sa má moja austrálčanka?" ozvalo sa z druhej strany. Ani som si neuvedomila, že som mu nepovedala, že som na turné s chalanmi.

,,Och ani sa nepýtaj. Teraz sa v Austrálii veľmi nezdržujem." povedala som.

,,Tak to mi vysvetli. " počula som Davov nechápavý hlas. Už som mu to chcela celé porozprávať, ale prerušil ma.

,,A ešte by si mi mohla vysvetliť, prečo ti musím volať ja, keď si mi sľúbila, že mi zavoláš. Za celý čas, čo si sa odsťahovala, si nezavolala." sťažoval sa. Zasmiala som sa na tom.

,,Písali sme si." pripomenula som mu.

,,To nie je to isté a ty to vieš." protirečil mi. Ďalej som to neriešila.

,,Ešte mi vysvetli, prečo volám do Walesu?" pýtal sa ďalej.

,,K tomu by som sa dostala, ale keď sa už pýtaš, som na turné." povedala som.

,,Na čom?"

,,Turné s One Direction a 5 Seconds of Summer." povedala som a čakala jeho reakciu,

,,One Direction? Neser ma Hailey!" zakričal. A spustila som.

Ashton' POV

Hailey začala telefonovať, tak som si sadol na posteľ a pozeral som sa na ňu. Volala s Davidom. Teraz mi príde úplne hlúpe, že som ju podozrieval, že s ním niečo má, alebo mala. No, keď som videl tie správy.... ako ma malo napadnúť, že je teplý? Nemal som sa jej hrabať v mobile, ale neovládol som sa. Myslím, že nie som jediný, kto by mal podozrenie, keď jej prišla správa s milónom emojis. A nie len takých! Ale srdiečka, a kissy faces a neviem čo ešte. Zabudnime na to. Som zase s Hailey a všetko je tak ako má byť. Už nám to nič a nikto nepokazí. Keď sa tak na ňu pozerám... ako sa usmieva, chichoce... Je to najkrajšie dievča, aké som kedy videl. A ja som ju skoro stratil. Už sa to nesmie nikdy stať.

Hailey's POV

Konečne som dorozprávala a teraz bol na rade David s novinkami tam u nás. Teda u nich.

,,Hádaj, kto otehotnel?" zvola odrazu.

,,No, dúfam, že nie ty." povedala som zo smiechom, ale vlastne ma to dosť zaujímalo.

,,Mel." povedal. Padla mi sánka. Melanie? Moja Melanie? Jedna z mojich najlepších priateliek? V mojom veku?

,,Robíš si srandu." povedala som, ale nie ako otázku. Chcela som aby si robil srandu.

,,Nie." povedal stučne. Nerobí si srandu. Och doriti! Mel, pokašľala si si to.

,,S kým?" zaujímalo ma.

,,Nehceš to vedieť." zamrmlal David.

,,David neser ma, tak načo si to vyťahoval? No davaj." presviedčala som ho, ak sa to tak dá nazvať.

,,S tvojim bývalým." spadla mi sánka.

,,Čože?" vyhŕkla som a v zápätí som sa začala smiať. Viem, že by som nemala, ale nedokázala som to.

,,Ona si s ním začala?" smiala som sa ďalej.

,,To bola aj moja reakcia." prisvedčil David a spolu sme sa na tom smiali.

,,Čo bude robiť Mel?" spýtala som sa vážne.

,,Neviem, nechce o tom hovoriť. Ale asi si to nechá." povedal Dave. Pokrútila som hlavou. ďalej sme sa rozprávali, čo bolo nové, aj keď túto novinku už ťažko niečo prekoná.

Ashton's POV

Postavil som sa prešiel som k nej. Stále telefonovala, ale mne to bolo jedno. Bola mi otočená chrbtom, tak som ju objal zo zadu. Ruky som jej obmotal okolo pása a pritiahol si ju k sebe. Keď som ju chytil, trošku sa mykla, asi sa zľakla. Položil som si bradu na jej plece, ale nie na tú stranu, kde mala mobil, aby si nemyslela, že počúvam. Pobozkal som ju na krk. A znova. A znova a znova. Takmer nepočuteľne vzdychla. Usmial som sa.

,,Už musím končiť Dave." povedala a ja som sa ďalej usmieval.

,,Naozaj. Prepáč. Zavolám ti, sľubujem. Hej, hej, prisahám na všetko. Si ako malý. Pozdravuj všetkých. A hlavne Melanie." povedala a potom zložila a hodila mobil na posteľ. Otočila sa ku mne tvárou.

,,Práve si mi zničil priateľstvo, ktoré trvalo vyše 6 rokov." zasmiala sa.

,,Ale zachránil som tým vzťah, ktorý môže tvrať ešte dlhšie." povedal som a Hailey sa trošku začervenala. 

,,Važne je nahnevaný." trvala na svojom Hailey.

,,On to vydrží." povedal som.

,,Už držal niekoľko mesiacov. Ty si nevydržal tých 15 minút, čo som s ním volala." zasmiala sa a cinkla mi po nose. Pritisol som si ju k sebe ešte bližšie a pobozkal som ju.

,,Ľúbim ťa." zašepkala. To bol prvý krát, čo mi to po tej hádke povedala. Už som sa bál, že to tak nie je.

,,Aj ja teba Hailey."  povedal som a silno som ju objal. Žiadne bozky ani nič, len som ju chcel držať tak blízko, ako sa len dá a už nikdy ju nepustiť.

---

Tadáá :D Tak sa mi to podarilo dnes :D! Síce sa tam nič nedeje, ale čo už... Už som mala celkom jasné plány čo sa tam stane, ale NIEKTO mi povedal, že to  bude, citujem : fuj . , takže prehodnocujem Haileynu aj Ashtonovu budúcnosť :DD Preto sa tam teraz nič nedialo :D Takže mi prepáčte :D

Možno sa mi podarí niečo pridať aj zajtra, ešte uvidím :D Keď nie, tak až v nedeľu alebo pondelok, ako som povedala včera :D

Zas je to o niečo kratšie, ale čo už, dúfam, že to aspoň trošku stačí :D

Každý vote aj komentár s akýmkoľvek názorom poteší :3 Dúfam, že sa páči :)

ILYSM :3

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now