32.časť

1.7K 146 30
                                    

Všetci, teda ja, Ashton, Michael,Clarie,Luke..Aha, vlastne tu nie sme všetci, chýba tu Calum. Sedíme na zemi, gauči, kreslách v spoločnej izbe a len tak sa rozprávame, a ako tak rozmýšľam, rozprávame sa vlastne o ničom.

,,Nebudeme si klamať, takže Calum." vyhlásila Clarie. Michael na ňu začudovane a trošku urazene pozrel.

,,Bezpodmienečne." prikývla som. Ashtonova reakcia bola viac než vtipná. Vyzeral hrozne urazene a zároveň roztomilo.

,,Ako to môžeš povedať?" čudoval sa Michael. Do izby zrazu napochodoval James a tým narušil našu debatu o tom, kto z 5SOS má najlepší zadok.

,,Potrebujem s vami hovoriť, dievčatá." povedal a sadol si na gauč. Zmätene som sa pozrela na Clarie a ona vyzerala rovnako.

,,Čo ste zase vyviedli?" spýtal sa Luke. Už som sa chystala na tom zasmiať, ale Clarie ma predbehla.

,,Aké vtipné." odvrkla.

,,Už prestaň." povedal Michael a objal ju okolo pliec. Clarie sa od neho odtiahla.

,,Akože s čím?" spýtala sa podráždene.

,,Luke ti nič neurobil. Tak naňho nebuď hnusná." povedal.

,,Takže mi nič neurobil!"

,,Pokiaľ viem." odvetil Mikey. Tak a hádka sa môže začať.

,,To je to. Ty o tom nevieš. Nikto z vás." odbila ho.

,,Okrem neho." doplnila a kývla hlavou smerom k Lukovi, ktorý sa musel cítiť viac ako nepríjemne.

,,Už ma to nebaví Clarie." zakričal Michael. Zakričal. Ešte som ho tak nepočula. Postavil sa a rohodil rukami.

,,Myslíš, že mňa to baví?" zakričala a tiež sa postavila.

,,Luke je môj najlepší priateľ! A ja nevidím ani najmenší dôvod, prečo by si naňho mala byť taká hnusná!" kričal. Pozrela som sa na Ashtona ktorý ich sledoval s vystrašeným pohľadom.

,,Mali by sme ísť." zašepkala som. Bolo mi extrémne nepríjemné sledovať ich ako sa hádajú. Najmä preto, že neviem, na koho strane som. Ashton prikývol a pomaly sme sa začali dvíhať.

,,Hailey, pomož mi!" zvolala Clarie. A je to tu.

,,Ako ti mám pomôcť? Mám sa hádať so svojim najlepším kamarátom a podporovať ťa v tom, že si nepríjemná na môjho ďalšieho najlepšíeho kamaráta? Nie, vďaka." povedala som a zdvihla som ruky na svoju obranu.

,,Vidíš, aj Hailey si to myslí." povedal Michael. Ako prosím?

,,Michael, zas si nemysli, že som na tvojej strane. Clarie v súvislosti s Lukom niečo trápi a ty, namiesto toho, aby si si sadol a porozprával sa s ňou o tom a pomohol jej, tu po nej vrieskaš. Ľudia, toto ja nebudem počúvať. Ani jeden z vás nemá pravdu. A chudák Luke tu len sedí a nevie čo má robiť, pretože jeho sa na názor nikto nespýtal." dokončila som svoj monológ hovoriaci priamo k duši. James začal tlieskať.

,,Mám taký pocit, že Hailey je jediná z vás, ktorá tu má rozum." vyhlásil. Aj som zabudla, že tu je.

,,Aj ja si myslím." povedala uštipačne Clarie a Michaelovi venovala veľmi nahnevaný pohľad.

,,Stačilo! Je mi jedno čo sa medzi vami stalo, ale ja som prišiel, aby som s vami niečo doriešil." zakričal James hromovým hlasom. Všetkých až trhlo a Clarie a Michael sa s malými dušičkami opäť posadili. Vďaka bohu.

,,Baby, ľudia z manažmentu si myslia, že ste málo na očiach." začal.

,,Akože málo na očiach?" nechápala som.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang