49.časť - WTF

1.5K 130 42
  • Dedicated to All the Beauties :3
                                    

Vošla dovnútra. Spadla mi sánka.

,,Clarie?" oslovila som ju prekvapene. Usmiala sa na mňa.

,,Dobré ráno." povedala a sadla si na gauč vedľa Michaela.

,,Čo máš s vlasmi?" spýtal sa Calum. Hodila som doňho vankúš.

,,A ty čo máš so svedomím?" spýtala som sa ho, na čo sa s niektorých úst ozval smiech. Očami som sa vrátila na Clarie. Mala blonďaté vlasy zapletené do rybieho chvosta, či ako sa to volá, biele tričko a modré rifle. Takto by sa "stará" Clarie nikdy v živote neobliekla. Pane bože, ona má ružové nechty. Fajn, oficiálne sme ju stratili. Skvelé. Musím sa o tom porozprávať s Mikeym, ale až keď budeme sami.

,,Tak máme na dnes nejaký program?" prerušila ticho Clarie.

,,Nie je veľmi čo. Je hnusné počasie," odvetil Ashton a kývol smerom k oknu. Clarie sa zdvihla a šla sa tam pozrieť. Z okna mohla uvidieť len sneh a zamračenú oblohu.

,,Aký je mesiac?" spýtala sa stále pozorujúc počasie.

,,Marec," odvetila som. Clarie prikývla a otočila sa naspäť k nám.

,,Michael, možeš na chvíľku?" spýtala sa a hlavou ukázala smerom k dverám. Michael trochu zmätene prikývol, vstal a vyšiel z izby. Clarie ho nasledovala. My štyria, čo sme sedeli v izbe sme si navzájom venovali nechápavé pohľady.

,,Som hladný," zakňučal Luke.

,,Tak choď po nejaké jedlo," povedal mu Ashton.

,,V takomto počasí?" frflal.

,,Si hladný, alebo nie?" zasmiala som sa.

,,Tak niekto poďte so mnou!" prosil.

,,Ja pôjdem," obetoval sa Ash a ešte predtým dosť nápadne prevrátil očami. Zdvihli sa a šli nám po obed. Zostala som tu ja a Calum. Och dopekla! Mala som ísť s Lukom radšej ja. Usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala.

,,Rozmýšľal som," začal. Dúfam, že zase nezačne rozprávať o tom ako ma "miluje". Nemám náladu to zase počúvať, pretože zatiaľ vždy keď tú tému začal rozoberať, skončili sme s prepletenými jazykmi a to mi zrovna teraz netreba vzhľadom na to, že mám chalana. Zachránilo ma zvonenie môjho mobilu. Na Caluma som hodila ospravedľňujúci  pohľad a zdvihla som. 

,,Hej hej! Neruším ťa?" ozval sa z telefónu hlas môjho niekdajšieho najlepšieho kamaráta Davida.

,,Práve naopak," odvetila som.

,,Ako žiješ?" spýtal sa energicky.

,,Už to bolo aj lepšie," priznala som.

Ashton's POV

S Lukom sme zababušení v zimných budnách šli zasneženými ulicami Birminghamu a hľadali nejaký zdroj potravy. Až teraz som si uvedomil, že som tam nechal Hailey samú s Calumom. Dúfam, že mu neprepne a nepovie jej, čo k nej cíti. Doriti! Nemal som chodiť! Čo keď jej to Calum povie? Nie nie nie idem naspäť.

,,Počuj Luke, idem naspäť do hotela, dobre?" oznámil som, no čakal som na jeho reakciu.

,,A to už prečo?" spýtal sa.

,,No..eh.. nie je mi dobre. Tuším na mňa z tej zimy dačo lezie," zaklamal som. Nebudem mu predsa vešať na noc, že nechcem aby Calum Hailey vyznal lásku. Luke pokrčil plecami. Tak som sa teda otočil na odchod a šiel naspať na do hotela. Prešiel som pár ulíc, zahol za pár rohov a už som bol od Luka asi dosť ďaleko. Pribehlo ku mne nejaké dievča. Mohlo mať tak šesťnásť - sedemnásť.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now