Stál predomnou chlapec zo sna. Nevedela som čo povedať, tak som len tak stála a pozerala naňho. On vyzeral rovnako prekvapene. Ak si dobre pamätám, mal by sa volať Luke.
,,Luke?" skúsila som. Vyvalil na mňa oči.
,,Myslel som si...teda. .ty si ma pamätáš?" spýtal sa neisto.
,,Ako to, že si ho pamätá?" začula som spoza seba Michaela. Otočila som sa smerom k ostatným.
,,Nevadilo by keby som... potrebovala by som sa s ním porozprávať." spýtavo som sa pozrela na Hailey a Michaela. Hailey prikývla, Michael vyzeral zronene. Chytila ho za ruku a vyviedla von. Tí dvaja, Ashton a Calum ich nasledovali. Už sme tu boli sami. Potrebujem vedieť čo je zač.
,,Clarie čo sa deje?" spýtal sa nervózne.
,,Liz je tvoja mama?" vyhŕkla som. Teraz Luke vyzeral ešte šokovanejšie.
,,No...Áno." odvetil. Uvedomila som si, že vlastne nevie že sa mi vrátila spomienka v ktorej bol on a jeho mama. Opísala som mu všetko čo sa mi vtedy prisnilo. Nervózne si prehrabol vlasy.
,,Vieš, vtedy si sa dozvedela, že...no skrátka moja mama...bola nejaký čas s tvojim ocom...podvádzala môjho otc..teda svojho manžela." začal.
,,Môj oco podvádzal mamu? Koľko som mala rokov?" spýtala som sa.
,,Bola si malá. A ide o to, že moja mama krátko na to otehotnela a... narodil som sa ja. Problém je v tom, že otehotnela s tvojim ocom." vysvetľoval. Snažila som sa to všetko vstrebať. To znamená...
,,Máme spoločného oca." vydýchla som. Prikývol. Začínam tomu rozumieť.
,,A ja som sa to dozvedela a nabehla k vám." pokračovala som.
,,Potom si ma nenávidela. Hovorila si, že keby som sa nenarodil, tvoja mama by bola stále s vami." povedal. Zdvihla som obočie.
,,Ty za nič nemôžeš." pokrútila som hlavou.
,,Vysvetlili sme si to tesne pred tým ako si..." začal no potom sa zasekol a chytil so tvár do dlaní.
Luke's POV
Je to moja vina. Doteraz mi to nedošlo. To sa som ju vtedy...kvôli mne spadla. Keby som sa ovládol tak si všetko pamätá.
,,Tak ma to mrzí." vyšlo zo mňa mimovoľne. Clarie sa zatvárila zmätene.
,,Čo ťa mrzí?"
,,Predtým som to nevedel. Nevedel som že som tvoj nevlastný brat. Asi pred dvoma týždňami si sa mi to snažila vysvetliť... a ja som..ťa nejak blbo trafil a ty spadla a udrela si hlavu." začal som rozprávať a čím ďalej som pokračoval, tým horšie som sa cítil. Clarie si prikryla ústa.
,,Keby som ťa neudrel, alebo čo som to vlastne spravil... nemala by si otras mozgu a teraz by si si..." hlas sa mi zlomil.
,,Všetko by som si pamätala." dokončila. Prikývol som. Až teraz mi to celé došlo.
,,Michael ma bude nenávidieť. " vzdychol som.
,,Nie. Tak mu to nehovor. " navrhla.
,,To nie je správne. Je to moja vina, prepáč mi to..." ale moje 'Prepáč' jej pamäť nevráti. Ak ma aj Michael nebude nenávidieť, budem sa nenávidieť sám. Pristúpila bližšie a objala ma.
,,Neviň sa za to. Nechcem to tu medzi vami rozvracať. " povedala keď sa odtiahla.
,,Kam išli ostatn?" Zaujímala sa.
,,Pravdepodobne sedia ma zemi na chodbe a čakajú kým ich pustíme dnu, lebo tu trávime väčšinu času." Povedal som a usmial sa. Otvoril som dvere a hneď sem všetci vbehli. Zbytok dňa a večera sme pozerali filmy. Prvý sa spať vybrali Hailey s Ashom, hneď po nich Calum, potom Michael a nakoniec Clarie. A ja som tu zostal sám potme sedieť a rozmýšľal som, čo som to vlastne urobil...
---
Tadááá :D S touto časťou som maximálne nespokojná, pretože je nudná. A možno je aj krátka, neviem, lebo som to písala na mobile a ten mi odmieta povedať, koľko to má slov :D Takže ak je krátka, nie je to moja chyba :D
Sľúbila som časť v piatok, tak som sa premohla a napísala ju v piatok :D
Ďalšia časť : fuha krásky netrúfam si odhadnúť, pretože sa po dvoch týždňoch vraciam do školy a budem mať toho dosť >,< help me
Dúfam že sa vám páči aj takáto na nič časť :) :D
ILYSM ♥
ESTÁS LEYENDO
Br(ok)en // 5SOS (SK)
Fanfic,,Aj napriek všetkému čo sa stalo, nič neľutujem," ACHTUNG: tento príbeh som písala pred približne dvoma rokmi a po spätnom prečítaní cítim povinnosť varovať prípadných čitateľov, že príbeh ktorý sa chystáte čítať obsahuje množstvo chýb, či už pravo...