26.časť

2K 155 24
                                    

Otvorila som oči. Rozospato som sa posadila a pozerala sa na Asha, ktorý pobehoval po izbe. Keď si ma všimol, usmial sa.

,,Dobré ránko, kráska." povedal.

,,Robíš si srandu? Kráska? Teraz som sa zobudila, vyzerám prinajlepšom ako zombie. A dobré ráno." povedala som rozospato. Ashton sa zasmial.

,,Tak potom je čudné, že som zamilovaný do zombie." povedal. Prevrátila som očami. Vstala som a zamierila som do kúpeľne. Umyla som si zuby. Ako som sa tak pozerala do zrkadla, všimla som si, že mám vlasy viac hnedé, ako ružové. Už to vyzerá, akoby som mala ombré. Vyšla som s kúpeľne. Ashton bol hneď pri dverách a ja som sa mu nestihla vyhnúť. Chytil ma za pás a pobozkal ma. Chytila som ho za krk a on ma nadvihol. Omotala som si nohy okolo jeho pásu a ďalej sme sa bozkávali. Ash ma pomaly niekam niesol, ale ja som si nevšímala kam. Pozornosť som venovala iba jeho bozkom. Ani som si to neuvedomila, už sme ležali na posteli. Ashton sa rukami zaprel o posteľ a ležal nado mnou. Stále sme sa bozkávali. Bolo to čoraz vášnivejšie. Neudržala som sa a začala mu vyzliekať tričko. Prestal ma bozkávať a zasmial sa.

,,Musím ísť." zašepkal.

..Kam?" zašepkala som tiež.

,,Ideme robiť nejaké interview." povedal. Otrávene som vzdychla.

,,Ver mi, že by som radšej bol tu s tebou a robil hocičo, čo si mala v pláne..." začal a uškŕňal sa pri tom. Zasmiala som sa a vyslobodila som sa spod neho.

,,Ale nie si nahnevaná." uisťoval sa. Založila som si ruky na prsiach a tvárila som sa naoko urazene.

,,Samozrejme, že som." povedala som, ale nedarilo sa mi vyzerať urazene. Začala som sa usmievať. Vzdala som to. Prišla som naspäť k posteli, nahla som sa k Ashtonovi, ktorý sedel v strede postele a pobozkala som ho. Pomaly a jemne.

,,Ja ťa tak ľúbim." zašepkal, keď som sa od neho odtiahla a naše pery boli od seba stále len zopár milimetrov.

,,Povedala by som, že aj ja teba, ale musíš ísť robiť to interview, takže..." zatiahla som a úplne som sa od neho odtiahla. Zasmial sa, postavil sa a chytil ma za pás.

,,Mrzí ma to." povedal po tichu. Zasmiala som.

,,Nemusí. Robila som si srandu." povedala som a cinkla som mu po nose.

,,Tak mi povedz, že ma ľúbiš, lebo bez toho sa mi bude ťažko žiť." povedal dramaticky.

,,Ľúbim ťa." povedala som so smiechom. Ashton ma pobozkal.

,,Tak sa mi to páči." povedal pomedzi bozky. Bozkávali sme sa ešte hodnú chvíľu.

,,Nemal by si už ísť?" spýtala som sa.

,,Hej." povedal a ďalej ma bozkával. Zasmiala som sa a odtiahla som sa od neho.

,,Choď." vyzvala som ho. Ashton neodpovedal, len si ma obzeral. Pozrela som sa dole, aby som sa presvedčila, že je všetko v poriadku a nepozerá na mňa pre nejaký trápny dôvod.  Ešte stále som bola v pyžame, ktoré pozostávalo z Ashtonovho vyťahaného trička a nohavičiek.

,,Čo je?" spýtala som sa nechápavo.

,,SI neskutočne krásna." povedal. Okamžite som sa začala červenať. Prešla som k dverám, otvorila som ich a naznačila mu, že môže ísť. Podišiel ku mne.

,,Budeš mi chýbať." zašepkal, keď bol pri mne bližšie.

,,Aj ty mne." povedala som.

,,Vidíme sa večer." povedal a zahryzol si do pery. Zasmiala som sa, aby som zakryla fakt, že som sa skoro roztopila. Večer. Ashton vyšiel z izby a potom s krikom prišiel k ostatným, ktorý už naňho čakali. Dnešok zjavne strávim s Clarie. Išla som sa osprchovať. Obliekla som si úzke čierne rifle a na vrch som si obliekla Ashtonov sveter, ktorý nosí von namiesto bundy. Narozdiel odo mňa je dosť otužilý. Milujem ten sveter. Je čierny, mäkký, teplý a hlavne voní ako Ash. No po dnešku bude asi cítiť po mne, ale nateraz voní ako Ash. Obula som si tenisky a išla som nájsť Clarie. Preistotu som jej zaklopala. Clarie hneď otvorila. Navzájom sme sa premerali a potom sme sa rozosmiali. Tiež mala nejaký čierny sveter a čierne rifle. 

,,Máme rovnaký vkus." povedala som a Clarie prikývla.

,,Čo ideme robiť?" spýtala som sa.

,,Ideme mi kúpiť farbu na vlasy. Táto sa mi už prestáva páčiť." povedala Clarie a ukazovala na svoje vlasy modrej farby, ktroé mala ešte keď som ju spoznala. Niekoľko krát sme si ich dofarbovali tými istými farbami, ale mne už sa to nechcelo. 

,,Akurát dnes som nad tým rozmýšľala." povedala som cestou k výťahu.

,,A akú si dáš?" spýtala sa nedočkavo.

,,Asi si nechám vyrásť tú ružovú a vykašlem sa na to." odvetila som.

,,To nemyslíš vážne! Ale Hailey... život je príliš krátky na to aby si mala nudné vlasy." povedala Clarie.

,,Počkaj to si zapíšem, hotový citát dňa." povedala som ironicky a Clarie sa zasmiala.

,,Určite natrafíš na nejakú, čo sa ti bude páčiť a vykašleš sa na hnedú!" zvolala Clarie a ťahala ma von. Išli sme preistotu zadnými dverami, lebo sme nevedeli, či pred hotelom zase stoja fanúšičky. Jamesa, toho ochrankára, sme nechceli volať, lebo sme ho nechceli otravovať. Plus, chceli sme sa poprechádzať. Chvíľu trvalo, kým sme našli obchod, kde predávali farby, ktoré sme hľadali, ale aspoň sme nejako zabili čas. 

,,Mám ju!" povedala Clarie nadšene, hneď ako sme vošli. Pribehla hneď k prvému regálu s farbami a vybrala nejakú červenú. Takú riadne jasnú červenú.

,,Trošku málo bláznivá na tvoje pomery, nie?" spýtala som sa.

,,Nie." odbila ma. Chvíľu ma ťahala pomedzi regále, ale nakoniec som ju presvedčila, že ja žiadnu nekupujem. Vrátili sme sa do hotela a pustili sme sa do toho. Pomohla som jej s tým, nasmiali sme sa a potom sme čakali, ako písali v návode. Potom si Clarie dala dolu uterák a bola ako vymenená.

,,No, je to trošku tmavšie...." povedala.

,,Ale aj tak ti to veľmi svedčí. Aj Michaelovi sa to bude páčiť." povedala som. Sadli sme si pred telku a ďalej sme sa rozprávali a čakali, kedy sa vrátia chalani.

---

Tadáá :D Och, zase je to o ničom -.-

Ale aj dnes sa mi to podarilo! Aleluja :D! Je aj o niečo dlhšia, ako tie predošlé, či? :D

Pridala som sem aj obrázok Clariinich nových vlasov :D. Je to trošku roztiahnuté, ale ide o tú farbu, aby ste si to vedeli predstaviť.

Viem, že to hovorím každý deň, ale zajtra sa mi už naozaj asi nič nepodarí pridať :D

Anyway, dúfam, že sa páči :) Nechajte komentár s hociakým názorom, vote a prípadne aj zdieľajte :D ďakujem všetkým čo to čítate :3

P.S: tradične, prepáčte ak tam sú nejaké chyby alebo preklepy :D

ILYSM :3

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now