27.časť

2K 155 47
                                    

S Clarie sme si zapli telku a keď sme uvideli, čo v nej išlo... No..

,,Panebože, fuj." povedala Clarie.

,,To čo je?" vyhŕkla som znechutene.

,,Nie je to.. ako sa volá? Tá od disneyho...S.." rozmýšľala Clarie.

,,Selena." povedala som a stále som nevýchádzala z údivu. Nechutný film roku 2012 - Spring Breakers.

,,Aha, hentá má vlasy ako ty." ukazovala prstom na jednu s tých dievčat.

,,Nie, nemá." pokrútila som hlavou. So spadnutými sánkami od nechutnosti toho filmu sme neprepli a rozhodli sa ho dopozerať. Clarie si stále prezerala pramienky svojich čerstvo červených vlasov.  Na stole mi začal vibrovať mobil. Zobrala som ho a keď som uvidela, kto mi volá, zarazila som sa. Bola tam fotka Michaela, čo by bolo okej, ale milión srdiečok a takých vecí.

,,Hups, to je tvoj." povedala som a trošku zahanbene som ten mobil podala Clarie. Clarie sa zasmiala a zdvihla.

,,Ahoj. Ehm... dobre." povedala udivene a podala mi mobil naspäť.

,,To je pre teba." povedala a ja som si mobil so zmäteným výrazom zobrala.

,,Áno?" ozvala som sa neisto.

,,Hailey, ahoj. Nevedel som sa ti dovolať." ozval sa hlas na druhej strane a ja som v ňom spoznala Ahtona.

,,Asi som si ho niekde nechala. S tým tvojím je čo?" zaujímala som sa, veď volá cez Michaelov.

,,Vybil sa. Čo sa týka dnešného koncertu..." začal.

,,O koľkej tam máme byť?" prerušila som ho otázkou.

,,No, Hailey, veď to, že dnes tam nemôžete ísť." vysvetlil. Nadvihla som obočie.

,,Prečo?"

,,Chalani s 1D si potrebujú niečo natočiť a nechcú aby ste im tam pobehovali." povedal. Moje obočie bolo ešte vyššie.

,,Takže oni nás tam nechcú?" ujasňovala som si.

,,Nie, nie... Skrátka...Dnes nie." koktal.

,,Veď môžme byť v hľadisku." navrhla som.

,,Je vypredané." odsekol.

,,Mohli by sme.." chcela som navrhnuť niečo ďalšie a ignorovať to, ako hnusne to povedal, ale prerušil ma.

,,Hailey, dnes nie, dobre?" povedal naštvane. Bola som ticho.

,,Mrzí ma to. Dobre? Zajtra. Vidíme sa po koncerte. Ľúbim ťa." povedal miernejšie. Neodpovedala som, len som zrušila. S kamenným výrazom som Clarie podala jej mobil a ona na mňa prekvapivo pozerala.

,,Tak dnes sme forever alone." vzdychla som. Nehcápavo na mňa pozrela.

,,Dnes nás naši chlapci zrušili, nejdeme na koncert." povedala som stručne. Clarie sa už ďalej nepýtala. Išla som si pohľadať mobil. Našla som ho zapadnútý za vankúšom. Mala som 4 neprijaté hovory od Asha a 2 od Michaela, ale to bol tiež Ash. Hneď ako som ho chytila, začal zvoniť. Ashton.

,,Áno?" ohlásila som sa.

,,Hailey?" ozval sa.

,,Nemal si mať vybitý mobil?" spýtala som sa. Chvíľu bolo ticho.

,,Dal som si ho na nabíjačku." povedal po chvíli.

,,Mhmm." zatiahla som. Nie tak neveriacky, len som bola lenivá rozprávať.

,,Hailey, neodpovedala si mi." povedal.

,,Na čo také?"

,,Ľúbim ťa. Nič si nepovedala, len si zrušila.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now