29.časť

1.9K 163 21
                                    

,,Clarie pohni sa!" zakričala som smerom do kúpeľne, kde bola strčená Clarie. Ja už tu sedím, oblečená a pripravená a ona... aacch. Konečne vyšla. Mala super vlasy, mala eyeliner, mala rúž, skrátka všetko. A ja mám na sebe akurát tak špirálu. Mala na sebe šaty a roztrhané čierne silónky. Vyzerala perfektne, ale ja by som si na párty šaty nedala. To nie je môj štýl. Chvíľu sme ešte čakali a potom Clarie zazvonil mobil.

,,To bol Michael, že nás čakajú pred hotelom. Alebo teda za ním." povedala. Vybrali sme sa dole a zadnými dverami von. Tam už stál Michael a Ashton. Keď nás uvideli, obidvom sa pery roztiahli do úsmevu. Ash ma chytil okolo pása a pobozkal ma.

,,Ahoj, kráska. Chýbala si mi." povedal.

,,Za tých pár hodín?" zasmiala som sa. Chytil ma za ruku a išli sme do toho klubu, čo spomínal Calum. Luke a Cal tam už boli, čakali nás pri bare. Bolo tu toľko ľudí! Hudba hrala na plné pecky, všade tancujúci, alebo olizujúci sa ľudia a svetlá z ktorých človeka rýchlo začne bolieť hlava, keď na to nie je zvyknutý. Sadli sme si k nim na barové stoličky. Obaja popíjali kolu.

,,Nie že sa z toho opijete." povedala som a zasmiala som sa na nich.

,,No lebo ty už určite piť môžeš." zatiahol Calum ironicky.

,,Nie. Ale to neznamená, že nebudem." žmurkla som na ňho.

,,Aký to rebel." prevrátil očami a potom sa zasmial.

Clarie's POV

Celý večer, alebo teda noc, boli super. Tancovali sme, smiali sa, podaktorí z nás aj trošku pili. Pribehla ku mne Hailey, keď sme sa už zberali k odchodu.

,,Nevidela si Ashtona?" kričala, aby prehlušila hudbu.

,,Nie. Ideme ho násť, poď." povedala som a rozdelili sme sa, aby sme ho našli. Išla som smerom ku záchodom, popri nejakému nechutnému páriku, ktorý by asi potrebovali trošku súkromia. Fuj, tá baba akoby mu chcela zjesť tvár. Zarazila som sa. Nohy mi akoby zapustili korene do zeme a ja som sa nevládala ani pohnúť. Našla som Ashtona. Chvíľu mi trvalo, kým som tú informáciu vstrebala. Začal sa ma zmocňovať neskutočný hnev. Pristúpila som k nim a odstrčila to dievča. Chvíľu sa na mňa pozeralo so zmäteným výrazom, ale potom bez slov odišla.

,,Ahoj.mm Clariii." zatiahol. Je ožratý. Ale to ho neospravedlňuje.

,,Ty hajzel! Ako si to Hailey mohol urobiť?!" chcela som kričať, ale Hailey mohla byť na blízku a ja neviem, či jej to chcem povedať. Tu a teraz. Zamračil sa.

,,Neviemmm. Som haejzl." ožratý ako sviňa.

,,Ja tu táááák milujem.. Hailey... Milujeem ju." mrmlal.

,,Tak prečo si to kurva urobil?? Takú ti jednu vlepím, že sa zobudíš s amnéziou ty hajzel jeden!" kričala som čo najtichšie som vedela, ale nemalo to zmysel, bol opitý.

,,Pekn si to povedaala." a začal sa smiať.

,,Budem ticho, dnes, ale zajtra ťa asi zabijem, keď už budeš triezvy." predtým, ako zabije sám seba, doplnila som sa v duchu. Achhhh. Chúďa Hailey. Prečo sa to musí stať práve jej? Neviem, či toto prekonajú.

,,Ďakujm Calriii. Si taká dobráá." povedal a potom sa skoro zosekal na zem. Chytila som ho, on sa o mňa oprel a išli sme nájsť Hailey. Nebolo to ľahké, pretože Ash nie je ľahký. Keď sme Hailey našli, obšmietal sa okolo nej nejaký chalan. Zjavne s ňou chcel tancovať, ale Hailey sa tomu úspešne vyhýbala.

Hailey's POV

Aaaa ako sa ho mám zbaviť? Nerozumieš, že nechcem s tebou tancovať? pomyslela som si. Zrazu sa ten chalan natiahol po moju ruku a chytil ju.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant