11

946 130 13
                                    

Φροστ

Ξύπνησα νιωθοντας εναν έντονο πονο στα πλευρά...Μισοκλεισα τα ματια ενοχλημένος απο το εντονο φώς σκεπαζοντας το πρόσωπο μου με την παλαμη μου...Πρεπει να με πηρε ο ύπνος στον καναπε...Σηκωθηκα αργά νιωθοντας μια κουβερτα να γλιστραει χαμηλά στα ποδια μου...Δεν θυμάμουν να την πηρα απο το δωμάτιο...Έσκυψα και την σηκώσα οταν το βλεμμα μου επεσε στο ρολόι που βρισκόταν στον απέναντι τοίχο...Αφησα μια βρισια να βγει απο τα χείλη μου και άρχισα να γδυνομαι βιαστικά...Ηταν δυο το μεσημερι και ακομα κοιμομουν...Τα παυσιπονα πρέπει να μου προκάλεσαν υπνηλία...Μπηκα στο μπάνιο κάνοντας ενα γρήγορο ντους και βγηκα τυλιγοντας την πετσετα στη μεση μου...Στάθηκα γυμνός μπροστα στον καθρεφτη παρατηρωντας την μεγαλη μελάνια που καλυπτε την δεξια μερια στα πλευρά μου φτανοντας μπροστά στη κοιλιά...Ψιλαφισσα προσεχτικα το σημείο σταματώντας απότομα  στην αισθηση του έντονου πόνου...Βγηκα στο σαλονι όπου βρηκα πανω στο τραπεζι τα πραγματα που ειχε αγοράσει εχτες η Κειτ...Εβαλα καινούρια τσιροτα στο προσωπο και ντυθηκα βιαστικά...Θα πηγαινα στα κεντρικα να δω αν ειχε ο Μαικ έτοιμο αυτο που του ζήτησα...

<<Ωραία μούρη!>>ηρθε και σταθηκε μπροστα μου πετώντας εναν καφέ φακελο πανω στο γραφειο μου...Κάθισε στην καρέκλα απεναντι μου γέρνοντας πισω στην πλατη της...
<<Δεν θα ρωτησω τι εγινε...>>σχολιασε αναφερόμενος στα χαλια μου και συνέχισε κατευθείαν με τον φακελο<<Οι περισσότεροι ηταν ηδη μεσα στο συστημα απο παλιες υποθεσεις στις οποιες ειχαν καποια αναμειξη...Γνωστοι εγκληματίες αλλα πολυ προσεκτικοι που καταφέρνουν να κρατανε τις αρχες μακρυα απο τα χωραφια τους...Μέσα ειναι και η υποθεση εκείνου του Μαρλοκ,του πολιτικού που κατηγορήθηκε απο την οικονομο του για αποπειρα βιασμού χωρίς όμως να γινει καποια καταδίκη...Δεν υπήρχαν αποδείξεις που να στηριζουν τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε πως επλαθε ιστοριες για να τον ενοχοποιησει προς δικο της οικονομικό όφελος...Θα δεις επίσης πως σε πολλες περιπτώσεις έγιναν καταγγελίες αλλα οι μάρτυρες άλλαξαν τελευταια στιγμή την κατάθεση τους...Οτι βρηκα βρισκεται μεσα στο φάκελο...Διευθύνσεις,οικογένειες,ακινητα...>>συνεχισε πλεκοντας τα χερια πανω στο γραφειο<<...Θες να μου πεις περι τινος πρόκειται;>>επιασα το φάκελο ριχνοντας του μια γρήγορη ματια
<<Σου ειπα πως δεν γίνεται...>>
<<Και δεν έκανα ερωτησεις μεχρι τωρα...Αλλα τα πραγματα διαφέρουν πλεον...Φροστ!Ήξερες για μια συναλλαγη χωρις να ακολουθεις καποια υπόθεση και πιστεψε με επρεπε να κυνηγησω τρεις δικαστες για να βγαλω τελευταία στιγμή το ένταλμα...Και πανω απ'ολα αυτα έπρεπε να γραψω μια ψευδη αναφορά εξηγώντας την πηγη των πληροφοριών μου!>>συνεχισε χαμηλόφωνα με μια ενταση στη φωνή...Ειχε δίκιο...Δικαιουταν εξηγήσεις αλλά αν γνώριζε που ημουν μπλεγμένος θα επέμενε να βοηθήσει βαζοντας και ο ιδιος σε κίνδυνο την ζωη του...Ρισκαρω τη ζωη μου εξαπατώντας καθημερινά τον Ροι αλλα ηταν ενα ρισκο που επέλεξα και δεν ειναι αναγκασμένος κανενας αλλος να παρει...
<<Δεν μπορω να σου πω,καλυτερα να μην ξέρεις για να μην μπλέξεις>>απαντησα κοφτα κόβοντας καθε περιθώριο συζήτησης...Με κοίταξε σιωπηλος πριν σηκωθεί όρθιος...
<<Νομίζω πως έχω ηδη μπλεξει φίλε...>>απάντησε και διέκρινα μια μικρη απογοήτευση στον τονο της φωνης του...

επικινδυνη αποστοληWhere stories live. Discover now