Εριξα τα δυο χαπια στο στομα καταπινοντας τα χωρις νερό......Τα βραδυα που κοιμομουν ηταν πλεον μετρημένα και ο πρωινος πονοκεφαλος δεν ξεχνούσε να κάνει την εμφάνιση του τον τελευταίο καιρό...Μπηκα στο ντους βγάζοντας τον ιδρωτα απο πανω μου νιώθοντας ηδη καλύτερα...
Με την νέα υποθεση οι εφιαλτες ειχαν χειροτερέψει...
Φόρεσα μια φορμα και πηγα στην κουζινα για να φτιάξω καφέ.Μαύρο χωρις ζάχαρη.
Δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταία φορα που καθισα να φαω πρωινό...Σιγουρα αρκετα χρονια πριν...
Με την κούπα στο χέρι βγηκα στο σαλονι απλώνοντας τα χαρτια της υποθεσης πανω στο τραπέζι...Κοιταξα φευγαλεα το ρολόι...Ηταν 6 το πρωί...Ηθελα να διαβασω την αναφορα του ιατροδικαστή και οτι μας ειχε στειλει ο αρχιφυλακας...Ο Τζον θα μιλουσε με τους φιλους του θυματος και ο Μαικ με τους γονεις της...Απεφευγα τετοιου ειδους καταστάσεις...Δεν νομιζω οτι υπαρχουν καταλληλα λογια για να μιλήσεις σε καποιον που εχει χασει αγαπημενο του πρόσωπο...
Το μαγαζι σημερα ηταν κλειστο και δεν ειχα καποια ειδοποίηση απο το Ροι για να παω απο 'κει...
Ειχα απλετο χρονο να δουλεψω πανω στην υποθεση...Αφησα για μια ακομη φορα την φωτογραφία στο τραπεζι τριβοντας τα ματια μου...Ειχα διαβασει τις καταθέσεις που μας ειχε δωσει ο αρχιφυλακας και δεν ειχα παρα να καταληξω στο ιδιο συμπέρασμα...Ή λειπει καποιο κομμάτι απο το παζλ και η κοπέλα ηταν τελικά μπλεγμένη με επικίνδυνους ανθρώπους,θεωρια που θα εξακριβωθεί ή οχι μολις μιλησουν και οι αλλοι με το οικογενειακο της περιβάλλον καθως και με καθηγητες και ατομα απο το σχολείο της ή βρεθηκε στο λαθος σημειο την λάθος στιγμη...Την ειδαν μονη της,ηταν σκοτεινα και την απήγαγαν...Οπως κανουν τα κυκλώματα πορνειας και διακινησης λευκής σαρκος...Παραμονεύουν σε σημεια οπου υπάρχουν νεαρά κορίτσια και μολις βρουν την κατάλληλη ευκαιρια κανουν την κινηση τους...Και αυτό ειναι το χειροτερο...Πώς λες σε έναν γονιό οτι απλα ετυχε να αρπάξουν το δικο σου παιδί;
Εκλεισα τον φάκελο γέρνοντας πισω στο καναπε...Πρεπει να μαθω που κρυβει ο Ροι τα κορίτσια που κραταει...Η Κέιτ πιστευει πως βρίσκονται καπου στο μαγαζι αλλα δεν ειμαι σίγουρος...Θα ηταν πολυ ριψοκίνδυνο απο μερους του να τις κραταει εκει και ο Ροι αν μη τι αλλων μονο χαζος δεν ήταν...Πολλα απο τα ονόματα απο την λιστα που μου εδωσε η Κειτ ηταν ατομα με χοντρα πορτοφόλια και ισχυρές διασυνδεσεις και κατα συνέπεια πολύ δυσκολο να ακουμπήσουμε...Αυτο ομως δεν σήμαινε πως θα τη γλιτώσουν...Και μονο η σχεση τους με τον Ροι αρκει να συνδεθουν αμεσα μαζι του και να μπορεσουμε να ξεκινησουμε ανοιχτή έρευνα εναντίον τους...Μολις καταφερουμε να τον ενοχοποιησουμε για τα εγκλήματα του και συλληφθει η μπαλα θα παρει και ολους οσους καναν δουλειες μαζι του...
Η σκέψη μου ετρεξε στην Κέιτ...
Μπορει να γινοταν τρομερα εκνευριστική με το πείσμα της και την συνηθεια της να μπλεκει συνεχεια,αλλα επρεπε να το παραδεχτώ,αυτο που εκανε ηταν πολυ γενναίο...Μετα απ'οσα περασε απ'αυτους που την κρατουσαν αιχμάλωτη τόσο καιρο καταφερε να τους ξεφυγει μονη της και τωρα παρα τον κινδυνο που διατρέχει προσπαθεί να βρει στοιχεια εναντιον τους...Είναι τοσο αποφασισμένη που πολλες φορες βαζει τον εαυτο της σε κίνδυνο χωρις να σκεφτεται τις συνέπειες...Αυτος είναι και ο λογος που προσπαθώ να μην την χανω απο τα ματια μου στο μαγαζί...Το προηγουμενο βραδυ αυτος ο ηλιθιος ο Λαρι δεν την αφηνε σε ησυχία...Τον ειδα που την ενοχλούσε κανοντας χυδαια σχολια με τους φιλους του...Αν και ηθελα να του σπασω τα μουτρα προτίμησα να μην ανακατεύω...Οταν ομως τον ειδα να την αρπάζει απο τον λαιμό και να την κολλαει στο τοίχο τρελάθηκα...Δεν κατάλαβα πότε εφτασα διπλα του βγαζοντας τα χερια του απο πανω της...Ενιωσα να χανω τα λογικα μου και ημουν ετοιμος να του ορμησω οταν ανακατευτηκε αυτος ο ηλιθιος ο Μπρούνο...Είμαι σιγουρος πως θα προσπαθήσει να μαθει τι τρεχει μ'εμενα και την Κέιτ πράγμα που τον εκανε ακόμα πιο επικίνδυνο...Αν καταλαβουν ποια ειναι...
Ειναι ενα σεναριο που αποφευγω να σκέφτομαι...
Αυτο ειναι που με εκανε εξω φρενών και πανω στο θυμο μου την κατηγορησα χωρις να φταιει πραγματικά...Έκανε σαν να μην καταλαβαινε τον κινδυνο που διέτρεχε...
Αφησα εναν αναστεναγμό πινοντας μια γουλιά απο τον καφε πριν τον ακουμπήσω και παλι στο τραπεζι...Το μυαλο μου ετρεξε στο προηγουνενο βράδυ...Τι διαολο με έπιασε;..Αν δεν ειχα ερθει την τελευταια στιγμή στα λογικά μου θα την ειχα σιγουρα φιλήσει...Βλαστημησα μεσα απο τα δόντια περνοντας νευρικά το χερι αναμεσα στα μαλλια μου...Το χθεσινο δεν πρόκειται να ξανα επαναληφθεί...
Αφησα τον φακελο στην ακρη και αποφασισα να βγω για λίγο τρεξιμο...Παντα με βοηθουσε να καθαρίσω το μυαλό μου...Κειτ...
Επιασα σε εναν κότσο τα φρεσκολουσμενα μου μαλλιά και πήγα ξυπολητη μεχρι την βεράντα κρατώντας ενα παγωμενο τσαι στο χερι...Βολευτηκα στην μικρή κουνηστη καρεκλα και απλωσα τα ποδια στο καρεκλάκι μπροστα μου αφηνοντας εναν αναστεναγμο ευχαρίστησης...Ο καιρος ειχε αρχισει να ζεσταίνει και αυτο το αερακι ηταν πραγματικη απόλαυση...Απλωσα το βιβλιο που διαβαζα στα πόδια μου ανατρέχοντας στο κεφαλαιο που ειχα μείνει οταν με διέκοψε ο ήχος απο το κινητό μου
"Ψηνεσαι για κανα ποτακι;"
στριφογυρισα τα ματια διαβάζοντας το μήνυμα του Τζακ και απενεργοποιησα το κινητό...Δεν ειχα καμια ορεξη να βγω μαζι του και ηξερα πως θα με ζαλιζε στα μηνύματα...
Το ακούμπησα στο τραπεζάκι διπλα μου και βυθιστηκα στις σελιδες του βιβλίου μου...Λιγο βαρετό αλλα το επόμενο θα είναι καλύτερο😘
YOU ARE READING
επικινδυνη αποστολη
Action~Δευτερο βιβλίο~ Όλιβερ Φροστ:Γνωρίσαμε τον Φροστ, μελος του F.B.I,στο πρωτο βιβλιο με τίτλο"προγραμμα προστασίας" Μετά το κλείσιμο της υποθεσης βρίσκεται για μια ακόμη φορά αντιμέτωπος με το ίδιο κύκλωμα... Κέιτ:Την συναντησαμε σε δυο κεφαλαια του...