13

1.1K 134 5
                                    

Τα χτυπήματα μου γίνονταν ολο και πιο αδύναμα καθώς προσπαθούσα να απομακρυνω τα χερια του παίρνοντας καθε ανάσα με δυσκολία...Ολα γυρω μου αρχιζαν να μαυριζουν και νόμιζα οτι θα λιποθύμουσα οταν ενιωσα τα χερια του να απομακρύνονται απότομα απο τον λαιμο μου και μια κραυγή να φτάνει στ'αυτιά μου...Αρπαχτηκα απο το τοίχο διπλα μου βηχοντας δυνατά,εισπνεοντας γρήγορα,νιωθοντας την καρδια μου να χτυπάει σαν τρελη...
<<Αν την ξανα αγγιξεις θα εχεις να κανεις μαζι μου>>σηκωσα το κεφαλι στο ακουσμα της φωνης και τον ειδα να στεκεται πανω απο τον Λαρι ο οποίος είχε διπλωθει στο πάτωμα κρατοντας σφιχτά τον καρπο του...Ενιωσα το βλεμμα του Φροστ να πέφτει πανω μου πριν στρεψει και παλι την προσοχη του στους αντρες μπροστά μας που είχαν σηκωθεί τραβώντας τα όπλα τους...Τρομαγμενες κραυγές βγηκαν απο τους θαμωνες που βρίσκονταν κοντα παρακολουθωντας την σκηνή...Ήρθε και στάθηκε μπροστα μου καλύπτοντας με,με το σωμα του τραβωντας ταυτόχρονα και το δικό του οπλο...
<<Παιδιά!..Ας ηρεμήσουμε...Δεν υπαρχει λογος να το παρατραβαμε...Τρομάζετε τον κόσμο...>>ηρθε η φωνη του Καιλ που στάθηκε διπλα τους προσπαθωντας να τους ηρεμησει κρατώντας παντα μια απόσταση
<<...Εισαι μεθυσμένος...Καλύτερα να πας σπίτι...>>συνέχισε απευθυνόμενος στον Λαρι που σηκωνοταν όρθιος με δυσκολία
<<Εσυ γκαρσονακι κοιτα τη δικη σου δουλειά...Μηπως την πηδας και 'συ τη βρώμα;>>έφτυσε στο πλάι βγάζοντας και ο ιδιος το δικο του όπλο
<<Λαρι...Ηρέμησε...>>αρχισε να λεει οταν τον διεκοψε η φωνή πισω του
<<Τι νομίζετε οτι κάνετε εδω πέρα;>>γυρισαν αποτομα στο άκουσμα της φωνης του Μπρούνο ο οποίος ηρθε και σταθηκε ακριβως ανάμεσα μας
<<Κατεβάστε τα οπλα σας...Τώρα!>>διέταξε οταν δεν ειδε κανεναν να υποχωρεί...Υπακουσαν ολοι χαμηλωνοντας αργά τα οπλα τους με τον Φροστ να ακολουθεί τελευταίος το παράδειγμα τους...
<<Πάλι φασαριες κάνεις;..>>ηρθε και σταθηκε απειλητικά μπροστα στον Λαρι αρπάζοντας τον απο την μπλούζα
<<Δεν φταιω εγω!Εκείνη η σκροφ...>>
<<Βουλωστο!Αν το μαθει το αφεντικο την εχεις βαμμένη...Ξερεις πολυ καλα οτι δεν ανέχεται φασαρίες στο μαγαζί>>
<<Μα...>>
<<Ειπα κλειστο!>>φωναξε πιο έντονα αναγκάζοντας τον να χαμηλώσει το κεφάλι τρομαγμένος
<<Έφυγες!>>δεν χρειαστηκε να το πει δευτερη φορα...Τους ειδα να φεύγουν προσπερνώντας μας με τον Λαρι να ακολουθεί τελευταίος...Με κάρφωσε με το βλεμμα του που έσταζε μίσος πριν ακολουθήσει τους αλλους...
<<Εσυ στο ποστο σου!>>διεταξε τον Καιλ ο οποιος εφυγε με την σειρα του αφήνοντας μας μόνους...
<<Βλεπω πως σε τραβάνε οι μπελάδες σαν μαγνήτης>>γύρισε στον Φροστ που στεκόταν δίπλα μου
<<Και εγω βλεπω πως εχεις ενα ματσο άχρηστους για ασφαλεια εδω μέσα...Με αυτούς τους μεθυστακες που δεν μπορουν ουτε στα ποδια τους να σταθουν ειναι παιχνιδάκι να ξαναμπουκαρει κανεις εδω μέσα απειλώντας το αφεντικό>>αντιγυρισε χωρίς να κρύβει την ειρωνεία απο την φωνή του...
Ειδα τον Μπρουνο να σφιγγει τις γροθιες του πλησιαζοντας απειλητικα προς το μερος μας πριν σταματησει σε αποσταση αναπνοης απο το προσωπο του Φροστ...Εμειναν να κοιταζονται σιωπηλοί με την ατμόσφαιρα γυρω τους φορτισμενη...Όλοι ειχαν στρεψει την προσοχη πανω τους περιμένοντας την επομενη τους κίνηση...Πρέπει να περασαν μερικα δευτερόλεπτα οταν είδα τον Μπρουνο να χαλαρωνει και ενα ειρωνικο χαμογελο να σχηματίζεται αργα στα χειλη του...
<<Θα έπρεπε να εισαι πιο προσεκτικός Στηβ...Δεν θα ηθελες να επαναληφθεί η χθεσινη μας"συνάντηση">>
<<Αντιθέτως...Βλέπεις,δεν ειναι εδώ το αφεντικο να σε προστατεψει και σε αντιθεση με χτες δεν θα ειμαι δεμένος...>>η φωνη του βγηκε χαμηλόφωνη αλλα εκρυβε μια απειλητικοτητα που με έκανε να ανατριχιάσω...Ο Μπρούνο εμεινε να τον κοιτάζει σιωπηλος και νομιζα πως θα πιανονταν στα χέρια οταν τον ειδα να χαμογελάει και πάλι ειρωνικά...
<<Τα ματια σου δεκατέσσερα Στηβ...>>ειπε πριν απομακρυνθεί και ο ιδιος...Άφησε μια βρισια να βγει απο τα χειλη του και με κοίταξε δείχνοντας πραγματικά θυμωμένος
<<Παρε τα πράγματα σου σε περιμένω εξω>>με προσπέρασε φουριοζος και έμεινα να τον βλεπω να απομακρύνεται σαν χαζή...Εστρεψα το βλεμμα μου γύρω μου,νιώθοντας όλους να με κοιτάνε...Μάζεψα τον δίσκο μου που είχε πέσει στο πάτωμα και αφού τον ακούμπησα στο μπαρ, αποφεύγοντας το βλέμμα του Καιλ, πηγα μέσα να πάρω τα πράγματα μου...

επικινδυνη αποστοληWhere stories live. Discover now