Sanki vücudumda heehangi bir parça bu zamana kadar eksikmiş ve şu an da onu bulmuş sonsuz bir girdabın bile dolacağı bütünlük hissediyordum.
Tıpkı bir yapboz gibi.
Kimine klişe kimine de sıradan gelebilir bu benzetme. Ama birinin ellerinin içinde kaybolan elleriniz sizin zihninize sadece bir kelimeyi hatırlatıyor; uyum.
Bedensel olarak Jungkook'la uyumlu muyuz bilmiyorum ama şu an arabadan inmeye hazırlanıyor olşumun bile beni derinden yıkıyor olması sonsuza dek onun dizinin dibinde yaşama isteğimi tetikliyor ve bu da adeta bizi birbirimize bağlayan o saydam iplerin varlığını kanıtlar nitelikte.
Buna kader diyoruz.
Luck For Life üyleri ile tanışmam için düzenlenen bu toplantının vücudumda adrenalin salgıllattığını biliyorum. Ama vücudumu harekete geçiren yegane şey araçtan inmeden önce ellerini ellerime kenetleyip yanağıma bir öpücük bırakan kişinin ta kendisi.
Jeon Jungkook.
Toplantı için binaya girdiğimden emin olana kadar arabasının dahi çalıştırmayan bu adama kapılmamak oldukça güç. Hele ki onun size kapıldığını öğrendikten sonra.
Asasörün tuşuna sanki asansörü hızlandıracakmış gibi peş peşe de bassam da asansör hızlanmıyordu. Yine de bunu bilinçlice yaptığımı düşünmüyordum çünkü zihnim fazlasıyla Jungkook ile doluydu. Bundan memnundum.
Asanaöre bindiğimde hangi kata basacağımı anlık bir şekilde unuttum. Bu beni kendime getiren etken oldu. Jungkook'un aurasından sıyrılmak zordu ama şimdi zoru başarıp grubuma odaklanmam gerekiyordu.
Grubuma.
Açıkçası hala gruptaki pozisyonumu bile kestiremezken diğer üyeleri tahmi etmek zordu.
Düşünecek çok şey vardı. Sahne adları, grubun amacı, tarzı. Ve tabiki üyelerle uyumumuz da mühimdi.
Eğer Yoona gibi iki kız bile varsa bu binayı ardıma bakmadan terk etmeye hazırdım.
Ama öyle olmadı çünkü Yoona gibi iki kız yoktu.
Aslında kız yoktu.
Salonda Jongbin ve Jungwoo vardı.
Bang PDnim beni gördüğünde içeri gelmemi işaret etti. Aşırı yüklemeden patlamama az kalmıştı.
"Min Ae, Jungwoo ve Jongbin'i tanıyor olmalısın."dediğinde Jungwoo'nun yüzündeki ifadenin aynısını taşıdığıma emindim.
"Ben.. evet, ben.. tanıyorum tabi.."diyebildim.
Jongbin oturduğu koltukta biraz kayarak yanını işaret ettiğinde şoklar içerisinden çıkamıyordum.
Bir karma grup Big Hit için çok lüks bir adımdı. Adımıza önemli planları olmasaydı bu işe kalkışacaklarını düşünmüyordum. Aklımda gelecek çizgisini çizmeye çalışırken muhtemelen anlımda kocan bir çizik oluşmuştu.
PD-nim, "Min Ae, bu yeni grubunuz Luck For Life. Hepinizi bir arada görmek güzel."diyerke konuşmaya başladığında anlamsızca Jungwoo'nun yüzüne bakıyordum. PD-nim, "Ne dersin?"diye sordu.
"Ne diyebilirim ki? Bu benim için yapacağınız en iyi şey olur." diyerek duygularımı dışa vurmaya çalıştım.
PD-nim memnun ifadesini korudu. "Bunu duymak çok güzel. Dilerseniz gruptaki pozisyonlarınızı konuşalım."dedi.
Hevesle onu onayladığımda Jungwoo mutlu görünüyordu. Jongbin'in de keyfi yerindeydi. Bu harika bir ekip olmuştu.
"Sadece.."dedi PD-nim. "Eksik bir üyemiz daha var."
Bu merakımı ikiye katlayarak gelişti. Kızlarla iyi anlaşamasam da bir kız üyenin daha grupta olması bana dost ve arkadaş olacak biri demek olurdu. En azından odamı paylasacak birini bulurdum. Yıllardır tek başıma kalmak artık sıkıcı bir hal almıştı. Jungwoo ve Jongbin'in oda maceralarını dinleyerek kıskançlıktan çatlatacak konuma erişmiştim.
PD-nim'in dakikliğine uyar bir biçimde paldır küldür odaya giren kızı tanıyordum.
Bu Jungwoo ile metroda karşılaştığımız kızdı.
Junyoung.
Kız içeriye gözlerini gezdirip bizi fark ettiğinde heyecanla yerinde sıçradı, "Siz şu metrodaki stajerlersiniz."dedi, "İnanamıyorum."
Jungwoo heyecanla sandalyesinden atıldı, "Jungyoung? Jungyoung değil mi?"dedi.
Kız öyle heyecanlıydı ki yerinde hoplayıp zıplıyordu. Buradı birden anaokuluna dönüşmüştü.
"Tanışıyor olduğunuzu görmek güzel."dedi PD-nim.
O an PD-nim'e şükerdiyordum. Bunu söylemek bana inanılmaz uzak geliyordu ama iyi ki GRL ile birlikte değildim.
İyi ki Jungkook vardı.
-
Wrecker nasıl gidiyor? Beğeniyor musunuz yoksa artık zorlama gibi mi geliyor?Yeni kitap yazacağım hangi üyeye yazayım bilmiyorum, aklımda güzel bir konu var wrecker bitince başlarım. Sanırım. Şahsen ben Jungkook ficlerine devam etmek isterim ama evlat ayıramadığım için her üyeye fic yazmak istiyorum. Tamamen sizin tercihinize kalmış, cevap verirseniz sevinirim, iyi günler geçirin~~
—hae.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrecker ; 𝐣𝐣𝐤 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
FanficJeon Jungkook sadece biasımı değil kalbimi de kırıyordu. "Biz su ve ışık gibiyiz, aramızdaki mesafelerin önemi yok. Günün başında ve sonunda mutlaka bir araya geliyoruz„ -from hae to him its all for him. #1 in Hayran Kurgu #1 in BTS #1 in...