Namjoon'un yaptığını yapıp tereddüt etmeden Grup diyemedim.
Bütün gözler üzerimdeyken bu zordu.
PD-nim, "Zor bir karar olduğunu biliyorum Min Ae. Sadece senin solo bir görüntünün olmasını istiyoruz. Özellikle şu anda sahip olduğun popülerite göz ardı edilemeyecek kadar çokken."dedi.
Sakince masaya yaklaşıp ollarımı masanın üzerinde birleştirdim. Yavaş hareketlerimin amacı zaman kazanıp kendime düşünme fırsatı yaratmaktı.
"Bunları duymak çok güzel efendim."diyerek başladım. Aklımdaki kelimleri fikirlerime uydurup hislerimle konuşmak zordu ama artık anlık reflekslerim devredeydi.
"Ama.."diye devam ettim. "Hakkımda bir solo çalışmanız varsa bunu ben bir gruba dahiliken de yürütebilirsiniz değil mi?"
PD-nim daha cümlem bitmeden kafa salladı, "Bu seni bedenen yıpratır."dedi.
"Dayanırım."diye çıkıştım. "Direnebilirim."
"Böyle diyorsun ama yapamazsın."diyen Yoongi'ydi. "Sadece bir mixtape için bir kaç yıl beklersin."
"Ama siz yaptınız!"diye atıldım. "Bu uzun vadeye yayılabilecek bir proje değil mi?"
"Öyle, yine de yorucu olduğunu bilmelisin."diyen kişi PD-nim'di.
Tok bir tonda, "Grup."dedim. "Grubumla devam edeceğim. Solo çalışmak istersem grubuma bağlı bir biçimde bunu gerçekleştirebilirim."
PD-nim baş sallayarak onayladı.
"O zaman Luck Fir Life planına geçiyoruz."dediğinde slaytın renkli ekranı yüzüne yansıdı.
"Öncelikle bir çıkış öncesi şarkı yayınlanmasıyla başlayacağız. Sırasıyla üye tanıtımları ve promosyonlar çıkışa hazırlık döneminizde takip edecek."diyerek açıklama yaptığında ekranda tasarlanmış üye tanıtımları vardı.
"Grup isminden yola çıkılarak Luckly isimli şarkıyı çıkış öncesi şarkısı olarak kullanmak istiyoruz."dedi.
Bana bakarak, "Bu yüzden şarkının yazarları Min Ae ve Jungwoo'yu bize şarkıyı anlatmaları için buraya çağırıyorum." dedi.
Sandalyeden kalkıp ekranda beliren şarkı sözlerinin yanında durduk.
"Grup dört kişiden oluşuyor."diyerek konuşmaya başladım. "Ben, Jungyoung, Jungwoo ve Jongbin. Yani Luck For Life bir dört yapraklı yonca, şansın en önemli temsilcisi."
Yoongi önündeki kağıda eğildiğinde ne not aldığını merak ettim.
"Hepimizi temsil ettiği bir yaprak var. Jungyoung dansı, Jungwoo rapi, Jobgbin vokali ve ben de güzelliği temsil ediyorum. Aslında dördümüzdeki özellikler bir araya gelince hepimiz ancak bir idol oluyoruz. Bu yüzden şarkı sözlerimiz sahip olduklarımızın tek başına değil bir arada önemli olduğunu anlatıyor."dedim.
Moonsan el kaldırıp, "Yani insanlara idoller kadar iyi değilseniz şansınız olmaz mı demeye çalışıyorsunuz?"dedi.
Bu ne saldırgan bir tavırdı böyle? Derin bir nefes aldım.
"Hayır Moonsan."diyerek sakinliğimi korumaya çalıştım. PD-nim "Unnie.."diyerek ekledi.
"Hayır Moonsan Unnie."diyerke düzelttim. "İdollerin bile bütün özeliklere sahip olmadığını, dört kişinin ancak bir araya geldiğinde bütün olabildiğini, yani arkadaşların önemini anlatmaya çalışıyoruz."dedim.
Moonsan suratındaki yadırgayıcı ifadeyle sandalyesinde geriye yaslandı.
Jungwoo şakı sözlerini tek tek açıklamaya başladığında geriye çekildim. Yoksa bir tartışma alevlenebilirdi.
Son cümleye kadar kendimizi en iyi şekilde ifade etti.
Sunumumuz bittiğinde yerimize oturduk.
PD-nim yeniden yeriden kalkarak ekrana yöneldi. "Amacımız şansları bir yerle saklanmış insanların şanslarını ortaya çıkartıp onu kullanmalarına yardımcı olmak. İlk klip çekimlerinizi bu hafta başlatmayı umuyorduk ama Billboard'a beraberce gideceğimiz için bu plan biraz sarktı. Bu yüzden yarın üye tanıtımları için fotoğraf çekimimiz olacak."dedi.
Önümüzdeki kağıtları işaret ederek, "Stilinize gelecek olursak.."dedi. "Şans renlki bir kelime. Bu gün saçlarınızın boyanmasından yanayım."dedi.
İsimlerimizin önündeki renler ne kadar renkli olduğumuzu işaret eder gibiydi.
Mileneva - yeşil
Jongbin - sarı
Jay - siyah
Fragile - kırmızıLuck For Life'ın şans çüceleri dükkanına hoş geldiniz.
PD-nim, "Bu arada.."diyerek yeni hir konuşmaya başladığında gitmeye hazırlanıyorduk. "Min Ae, en yakın zamanda Jungkookla bir düet kaydedin olur mu? Çıkış parçanızdan önce bunu yayınlamak şarkınızın beklentisi arttırır."dedi. "Ayrıca yarınki çekimden sonra Amerika'ya gitmeye hazır olun. Gece yarısı uçağınız var."diye ekledi. Moonsan ve Yoongi'ye dönerek, "Hepinizin."dedi.
-
Gördüğünüz gibi ne isterseniz o oluyor.
Sizden ayrılamadığım gibi final de yazamıyorum o kadar çok konu var ki aklımda. İnşallah 60. Bölümde final yapabilirim.
Sizi bırakmak istemiyorum bu yüzden ABWFG'de buluşalım ♥️
Hafta içi yb yazmam biraz bu ara, sabırla bekleyin lütfeeen. Açıkçası billboard ve albümü anlatmak için de yayınlanmasını bekliyorum.
–hae♥️🙆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrecker ; 𝐣𝐣𝐤 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
FanficJeon Jungkook sadece biasımı değil kalbimi de kırıyordu. "Biz su ve ışık gibiyiz, aramızdaki mesafelerin önemi yok. Günün başında ve sonunda mutlaka bir araya geliyoruz„ -from hae to him its all for him. #1 in Hayran Kurgu #1 in BTS #1 in...