Aslında daha kostümümü giydiğinde olacaklardan haberim yoktu, gerçekten.
Hayatımın en heyecanlı gününün başında Jimin kahvaltı boyunca panik atak geçiyormuş gibi davrandığımı söyleyip benimle dalga geçti.
Bu bile gerginliğimi almadı. Cidden Park Jimin bile sizi rahatlatmıyorsa bu gerginliğin çıkış yolu neydi?
Pekala, açıklamam gerekirse BTS'in de bu gün sahnesi olduğu için şanslıydım. Luck For Life şimdiden şans tılsımı görevine başlamıştı çünkü bu gün ilk sahnemiz vardı
Arabadan inmeden önce Jungkook elini elimin üzerine koydu, "İyi olacak, orada olacağım ve seni izlememe engel olacak hiç bir şey yok."dedi.
Ondan intikam almak adına ona şarkıyı dinletmemiştim. Belki artık kliple beraber şarkıyı dinlemiş olabilirdi ama hala sahneyi bilmiyordu.
"Merak ettiğini biliyorum."diyerek sırıttım, "Şey, emin ol sizinki kadar çarpıcı değil. Beklentiyi yükseltme."
Gözlerini devirdikten sonra araçtan inmek için hamle yaptı. Montumun fermuarını çekmem gerektiğini belirten bir hareket yaptıtan sonra , "Bekliyor olacağım."
Ayırlıp gruplarımızın yanına ulaştıktan sonra bir daha görüşme imkanımız olmadı.
Jungyoung ve Jongbin'in makyajı herkesten önce bittiğinde gerginlikten taş kesilmiş benim aksime onlar eğlenrek parmak güreşi yarışı yapıyorlardı.
Cidden..
Jungwoo'nun benden daha gergin olduğunu biliyordum. Her zaman sorumluluk almayı seven bir tip olmuştu ama bu onun için bile fazlaydı.
"Bitti."diyerek sandalyemi kaldıran makyöz eonnie'ye teşekür edip doğruldum.
Daha önceki kostümlü provalarda da yaşadığım rezilliklerden sonra elbise ile dans edemediğim ortaya çıkmıştı. Ama bunun için biraz geçti.
Buna rağmen dünyanın en kısa, payetli, kırmızı elbisesi içinde yürümeye çalışıyordum.
Açıkçası topuklu botlar da işimi kolaylaştırmıyordu.
Jungyoung'ın Jongbin'i sayısız kez yenişinin ardından onunla uğraşmayı bıraktı.
Onun yerine benimle uğraşmaya karar vermiş gibiydi,
"Daha yürüyemiyorken nasıl dans etmeyi düşünüyorsun?"dedi.
Dans konusunda bu kadar rahat olması onu kıskanmama sebep oluyordu.
"Sadece her han elbisem yer çekimini siktir et diyip vücudumu terk edecek gibi hissediyorum."dedim.
"Koruyucu şeyler giymedin mi?"diye sordu.
Onun giysisi ceket ve etekten oluşuyordu. Tahminimce daha rahatsız ediciydi ama o sanki her şeyin içinde dans edebilecek gibiydi. Bu yüzden ana dansçımız oydu ya zaten.
"Eğilirken tedirgin olursan giysin daha rahatsız edici olur."dedi.
"Tanrı aşkına!"diye isyan ettim. Uygulamalı göstermek için eğildim, "Eğildiğimde bütün göğüsümü görebiliyorsun Jungie."dedim.
Omuz silkip, "Kameramanlar bu anları çekmemek için var."dedi. "Ya da çekmek için."
Sinirle ayağımı yere vurdum, "Daha ilk sahnemiz ve ben çoktan her yerimi görücüye çıkarmış olacağım."dedim.
Jungyoung göz kırptı, "Kaliteli malın alıcısı çok olur."dedi.
Ona vurmaktan çekinmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrecker ; 𝐣𝐣𝐤 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
FanficJeon Jungkook sadece biasımı değil kalbimi de kırıyordu. "Biz su ve ışık gibiyiz, aramızdaki mesafelerin önemi yok. Günün başında ve sonunda mutlaka bir araya geliyoruz„ -from hae to him its all for him. #1 in Hayran Kurgu #1 in BTS #1 in...