Özlem ve şehvetin doldurduğu iki günün ardından nihayet yapmaları gereken bir açıklama olduğunu anımsayarak yer altında ki evlerinden yeryüzüne çıkmışlardı. Sahra tedirgin gözlerle şeffaf sarayı izliyorken Yujin sakin adımlarla araçtan indi ve kapısını açtı. Gözleri buluştuğunda sakinliğini destek alarak indi araçtan. Elini uzatan adamın avucuna bıraktı elini. İki eliyle birden koluna sarıldı hala arzuladığı sıcak bedene destek almak istercesine bedenini bastırdığında.
‘Korkma. Sana zarar vermesine izin vermem’.
‘Biliyorum’ dedi ve bu Kor’un huzuruna çıkana tek diyalogları olmuştu. Çalışma odasına girmeleriyle hırs ateşi ile parlayan gözleri direkt üzerine kilitlenmişti. Dik durmaya özen göstererek Yujin’den uzaklaştı. Aciz görünmeyi istemiyordu. Teklif edilmese de Yujin masanın önünde ki koltuklardan birine oturdu,diğerine de Sahra’yı çekti.
‘Neden buradasınız’ diye soran Kor’un sesi soğuk ve sertti.
‘Seni uyarmaya geldim. Zannımca herhangi bir hamlede bulunmayacaksın. Gereken bilgileri edineceğin güne dek elbette. Sahra ile evlendik. Yani o artık benim himayemde. Ondan uzak duracaksın. Aramızda ki meselenin onunla bir ilgisi yok. Bizi tesadüfen görmüş olmanı göz önünde bulundurarak Sahra’yı senden alacağım intikama aracı yapmak niyetinde değilim’.
‘Tebrik ederim’derken Yujin’in konuşması boyunca onda olan dikkati üzerine dönmüştü. Sesinde ki ima tonunu ve bakışlarında peyda olan aşağılayıcı kibri kaçırmamıştı Sahra, Kardeşler arasına girmekte üzerine yok doğrusu’.
‘Hadsiz sözlerini kendine sakla,Kral Kor. Kayıhan’a olanlarda en az Saruhan kadar suçlusun. Tüm mesele kaçak hayatı yaşamamızdan kaynaklandı. Hayatımı mahvetmeni engelleyecek her türlü sebebe ve şahsa sığınabilirim,Kral Kor’.
‘Zayıf olduğunu kabul ediyorsun demek. Erdemine hayran kaldım. Ancak şunu da belirteyim; artık ilgimi çekmiyorsun. Sayısız erkeğin dokunduğu, özellikle de Yujin’in altına yatan bir kadını hayatımda istemiyorum. Yolun açık olsun. Mutluluklar dilerim’.
‘Sakin ol,sahra’diyen Yujin’in sesini işitmese kontrolden çıkan öfkesine yanıt veren alevleri odayla beraber yakacaktı içeride ne varsa.
‘Karşıma çıkma,Kral Kor. Eğer sözlerinin aksine benimle ilgili en ufak bir düşünce ile hareket eder ve karşıma çıkarsan seni öldürmek uğruna kendi canımı bile umursamam’ derken hiddetten kızaran bakışlarını ona sabitlemişti. Cevap vermesine olanak sağlamadan çıktığı odanın kapısını sertçe kapatmıştı.
‘Sınırlarını zorluyorsun,küçük kardeşim. Sapkın fantezilerini uygulayabileceğin başka bir kadın bul kendine. Onun kılına dokunursan ki artık mümkün değil elbette, ölümün benden olacak. Dikkatli düşün’. Sözlerini tamamlamasıyla yüzüne yerleşen imalı gülüşle beraber selam vererek çıktı odadan. Sahra aracın çevresinde dört dönüyordu sakinleşebilmek için. Yujin’i görmesiyle duraladı.
‘Aşağılık herif! Hayatımı mahvettiği yetmiyormuş gibi, hakaret edebiliyor. Üstelik bana zorla sahip olan ilk kişi kendisiyken’.
‘Sakin ol. Onu ve sözlerini önemseme. Bunu kasıtlı yapıyor. Zihnine şüphe tohumları yerleştirerek huzursuz etmek amacı. Özgüvenini yitirme. Bunlar senin suçun değil. Burada ki tek mağdur sensin’.
‘Gidelim,lütfen. Kendime hakim olmakta güçlük çekiyorum’dedi, araca binerken