Kor'u ikna etmek zannettiği kadar teferruatlı olmadı. Aslında bunun olacağını biliyormuş gibi teklifi sunar sunmaz kabul etmişti. Muaz geri dönmüştü hemen ardından. Gözgöze dahi gelmek istemediği aşikardı. Bir hafta sonra boş gününde hiçlik diyarına geçeceklerdi Kor'la. O sürede kaybettiği kan telafi edilirdi. En azından midesi daha az bulanacaktı. Kor'a karşı katıydı ama başka bir kadınla seviştiğini görmek dehşet verici geliyordu. İğrenmesine neden oluyordu sadece düşünmesi bile. O geceyi hatırladı birden. Bir hafta yanına uğramadığı o aralıkta başka bir kadınla yakalamıştı onu. Kor'a güvenemeyeceğine bizzat şahit olmuştu. Gerçi bu sefer iyi bir amaç uğruna teklifi üzerine yapacaktı bunu. Kor odaya girdiğinde yatağa yeni uzanmıştı. Yaralandığını anlayınca işlerini evden yürütmeye başlamıştı. Bu sayede Ezhelda'nın saldırılarına maruz kalmıyordu. Şikayetçi değildi ama yüzyüze gelmek niyetinde değildi. Odasına geleceğini düşünmemesi kötüydü.
'Daha iyi misin'diye sordu yatağa yaklaşırken. Başını salladı sadece. Sormak istediği başka birşey vardı. Geyik muhabbetine ayıracak vakti de yoktu.
'Sema ile bir geçmişin mi var'?
'Evet'dedi uzun uzun gözlerine baktıktan sonra.
'Anlat'.
'Bana bağlı bir askerdi. Ayrıca öldürmesini istediklerimi yokederdi'.
'Bir suikatçiydi yani'.
'Evet'.
'Peki sizi ayıran ne oldu'?
'Annem'diye yanıtladığında şaşırmadı. O kadın her taşın altından çıkabilme potansiyeline sahipti.
'Ona aşık mıydın'?
'Kıskanıyor musun,kadınım'?
'Hayır' dedi üzerine eğildiğinde.
'İşine duygularını karıştıran sema'ydı. Annem bunu kabullenmedi elbette. Onu azledip öldürmeye teşebbüs etti'.
'Muaz'la bu sürede mi tanıştılar'?
'Hayır. Muaz onun astıydı. Birlikte çalışırlardı. Ben sema'yı reddedince bir şekilde biraraya geldiler'.
'Bu bir tesadüften ötesi,kral kor. Planlı yapılmış olabilir' dedi bıkkınlıkla. Konuşmanın sonu olmayacak gibiydi. Kor yatağa uzandığında itiraz edemeyecek kadar yorgun hissediyordu. Sarılmasına dahi karşı çıkacak enerjisi yoktu. Tarihi yarına geri çektiğini söyledi. Bir planı mı vardı? Neden bu kadar karmaşıksın,kral kor diye inledi.