Krallığa adım atması ne kadar vaktini aldı bilmiyordu. Araf'tan döner dönmez çevrede ki değişimi hissedebilmişti. Henüz Kor ile görüşme şansı olmamıştı ve günlerdir adeta esir edildiği köşkte bekliyordu. Kahya kadına defalarca sorsa da tatmin edici bir yanıt alamamıştı. Beklemekten başka çaresi de yoktu. Aceleci davranırsa Kor'un daha fazla şüphe edeceğini biliyordu. Mutfağa inen merdivenleri aheste ilerlerken alt katta işittiği kaba sesler dikkatini celbetti. Adımları hızlandı. Uzun süredir köşkte krallığın hiçbir faaliyetini görmediği için kalabalık asker güruhu şaşırmasına neden olmuştu. Kahya kadın misafirleri salona yönlendirdiği sırada içeri giren Kor ile bakışları buluştu bu esnada. Ne diyeceğini bilemediği için bakışlarını kaçırdı. Ondan nefret etmesine rağmen hızlanan kalp atışları yüzüne hücum eden kan ile sonuçlandı bir kez daha. Bir an bakışları tekrar adama kaydı. Kapının önünde dikilmiş inatla ona bakıyordu. Birşey söyleyecek gibi durmuyordu. Tahmin ettiği gibi bakışları üzerinden çekildi ve sessizce salona ilerledi. Kalakaldı antrenin ortasında. En azından bir tepki vermesini bekliyordu. Muhakkak şüphe ettiğinden olmalıydı bu tavırları. Sessizliğinin arkasından gelecek olan tepkisi korkutucu olacaktı.
'Sahra kızım'diyen kahya kadının gözlerine baktı. Geldiğini farketmemişti. Kor'u fazla düşünüyordu. Haddinden fazla önemsiyordu hislerini, Kral Kor servisi senin yapmanı arzu ediyor’.
'Anladım, kahya kadın. Teşekkür ederim’ diye yanıtladı kısaca. Amacını anlamıştı. Seneler geçse de yanında ki yeri daima arzularını dindirmekle sorumlu bir fahişe olacağı gerçeğiydi. Bu hamlesiyle aklında ki tüm çelişkiden soyutlandı bir anda. Kor ile hayalini kurduğu geleceği bulamazdı. En azından sevgiyi onda elde edemeyecekti. Adımlarını mutfağa çevirdi yüreğini saran hayalkırıklığı ile. Düşüncelerine rağmen hissettikleri aksi şekildeydi. Hayatını yönlendirmesi, planlar kurarak ilişki kurduğu erkekleri her türlü işkenceye maruz bırakarak öldürmüş olması ve özgürlüğünü kısıtlaması yeterli bir sebepti ölümü için aslında. Ne yazık ki iddiasını ispat edecek bir delili yoktu. Yalnızca paranoyak şüphelerle yüzleşemezdi Kor ile. Düşünceleri bölünürken, aşçının elinde ki servis arabasını nezaketle aldı. Mutfağa girdiğinde aşçı çıkmak üzereydi. Diğer hizmetlileri uzun bir süre önce işten çıkarttığı için yaşlı adamın iş yükü artmıştı. Mutfaktan çıkarken homurdandığını duyabiliyordu. Gülümsedi istemsizce. Huysuz bir ihtiyar olsa da saf bir kalbi vardı. Çabuk yumuşardı. Merhametliydi. Bu evde ki günlerinin sıkıntısını azaltan jestler yapıyordu bazı bazı. Özellikle geceleri karşılıklı içilen kahve eşliğinde ki sohbetler eşsizdi Sahra için. Bir an duraksadı düşünmeyi bırakıp. Salona girmeden evvel üzerinde ki eteğin boyunu kısaltıp gömleğinin yakasını,göğüslerini açıkta bırakacak şekilde açtı. Eğer oyun istiyorsa bunu alacaktı. Seneler sonra Kor hakkında bildiği en iyi şey kıskanç kişiliğiydi. Üstüne üstlük çabuk kışkırtılabilir bir mizacı vardı. Özellikle sahiplendiği kişilere karşı aşırı korumacı ve baskıcı olabiliyordu. Salona girmesiyle üzerine dönen gözlerin odağı oldu birden. Uğultu bıçak gibi kesilmişti takiben. Gülümseyerek iyi akşamlar diledi. Salona göz gezdirdi kısaca. Masada yüksek rütbeli on subay ve değişik rütbelerde kırk er ve erbaş vardı. Her birine itina ile aheste ve cilveli olmasına özen gösterdiği hareketlerle servis yaptı. Şehvetli düşüncelerin zihinlerini doldurduğu adamların sessizliği ortamı olduğundan daha fazla gerginleştiriyordu. Son servisi Kor'un önüne yaptıktan sonra salondan ayrılmak üzere hareketlendi. Kor herhangi bir tepki vermese de bedeninde ki ısı değişimini hissedebiliyordu. Odayı terk etmesiyle beraber Kor'un gür sesi salonu inletti. Yemeğe odaklanmalarını emretmişti soğuk ve bas sesiyle. Aslında bu denli ilgi odağı olacağını hiç düşünmemişti. Erkek mantığı hep aynıydı işte. İster istemez düşüncelerine sızıyordu şehvet. Yüzüne yayılan nahoş gülümseme ile servis arabasını antrede bırakarak Kor'un dinlenmek için kullandığı yatak odasına yöneldi. Bu gece muhakkak yanına gelecekti. Beklerken bedeniyle ilgilenmeye karar verdi. Sıcak bir duş almak iyi hissettirecekti. Sıcak suyun tadını çıkarta çıkarta geçirdiği yarım saatin ardından oda içerisinde hissettiği enerji değişiminden Kor'un geldiğini anlamıştı ancak yine de sudan çıkmayı istemiyordu. Sanki yıllardır suya temas etmemiş gibiydi.