‘Söyledikleri doğru mu,Yujin’ diye sordu olduğu yerde dikilmekte olan adama. Khar Tamkhi(Kara Azap, moğolca) onu götürürken sessiz ve tepkisiz tavrı halen süregeliyordu. Cevap vermesini beklerken sabırsızdı. Uzun bir müddet hiç kıpırdamadı. Görüş alanından çıkmışlardı halbuki. Yüzünü çevirdiğinde gözleri nemli ve hüzünlüydü. Omuzları yere düşmüştü. En az Sahra kadar acı çektiği her halinden belliydi. Neden diye sordu bu defa.
‘Bitmeliydi. Olması gerektiği şekilde son buldu. Acı çekmesine katlanamam daha fazla’.
‘Aptal mısın sen! Ona şu an çok daha fazla acı veriyor yaptığın. Sahra senin sevdiğin kadın değil miydi’?
‘Bunu anlayamazsın, shayla. Kor onu bırakmaz. Nereye giderse gitsin, kiminle olursa olsun Kor onu bulur ve çevresinde ki herkesin hayatını yok eder. Tüm yaşananların sebebi benim kardeşim. Sahra’nın Hayatına kim girdiyse hepsini kendi planlarının içerisinde yok etti. Ona dokunan erkekleri en ağır bedellerle katletti.Sahra'nın katlanmak zorunda kaldıklarını saymıyorum bile. Tecavüz edildi. Evladı kaçırıldı, ona karşı kullanıldı. Üstelik parmağını dahi değdirmedi onlara. Kor’un fiziki tek yeteneği ateştir ancak zekası ile çok daha fazlasını yapabilir. Buna daha fazla seyirci kalamam’.
‘O halde neden izin verdin Khar Tamkhi’nin onu götürmesine’!
‘Bilmiyorum'dedi fısıltıyla. Sevdiği kadının ızdırabı, düşünmesini engellemişti. Ancak geri dönemezdi. Bunu yaparsa Kor’u öldürmek için hiçbir şansı olmazdı. Şu an bile birçok adamı peşindeydi. Gidişini dahi şüphe çekici bulmuştu. Sahra’nın buraya gelişiyle beraber yerini tespit edecekti. Artık kalamazdı. Yeni bir yer bulmalıydı. Çantasını hızlıca toparlayıp yiyecek erzak aldıktan sonra küçük evden ayrıldı. Kor'un hayatlarında sebep olduğu tüm acıların kanıtlarını sağladıktan sonra onu ve kendini öldürecekti. Krallığın yönetimini Sahra’ya bırakmayı planlıyordu. Ona bu güç görevde en iyi yardımcı olacak kişi Khar Tamkhi’ydi. Geçmişinden konuşmasa da hakkında bildikleri ona güvenmesine yeterliydi. Bu sebeple gizli kalmalıydı. Tüm güçlerinden feragat etmişti. Başlangıç olarak yöneleceği tek konu Kor’u izlemekti. Her adımını en ince detayına dek öğrenmeliydi. İz sürerken Sahra’nın güvende olacağı düşüncesiyle zihnini boşaltmasına yardımcı olacaktı Khar Tamkhi.