Ронджун се изправи и отиде да затвори вратата, а Джено се подпря на лакти на леглото.
- Какво има? - обърка се той.
- Искам да се уверя, че няма да ни чуят - Ронджун се върна при него и се качи отново на леглото.
- Толкова ли е странно?
- По-скоро е тайно.
Джено се поколеба.
- Е, изплюй камъчето - каза накрая.
Ронджун си пое дълбоко дъх и вълнението му беше явно.
- Снощи сънувах една къща - почна той.
- И това е тайна, защото...
Хуанг го перна по рамото.
- Не ме прекъсвай - скастри го той. - Сънувах, че тази къща е в гората.
- В гората?
Ронджун кимна.
- В нашата гора?
- Да, Джено, в нашата.
- И?
- Беше наистина реално. Страхотна къща, обзаведена, красива... Но беше празна.
- Все още не разбирам.
Ронджун въздъхна и отново го удари.
- Ти си идиот.
- Да, съжалявам, че не съм психолог и не мога да анализирам сънищата ти - изпуфтя Джено.
- Не. Искам да отидем в гората.
- И какво ще правим там? Това е било просто сън, защо се задълбочаваш толкова в...
- Не беше просто сън - Джун поклати глава. - Беше реално. Истинско. Съмнявам се да е било сън. Видях и нас там. Разхождахме се вътре и беше... невероятно.
- От сега ти отказвам - Джено се изправи и го изгледа укорително.
- Защо?
- Не може, Ронджун. Това е просто сън, не разбирам защо го взимаш навътре.
- Моля те. Само ще проверим.
- Този поглед няма да мине пред мен - твърдо заяви Джено.
- Моля те.
Кучешката муцунка на Ронджун беше прекалено сладка и накрая Джено омекна.
- Добре! - извика той. - Добре, спри да ме гледаш така.
- Благодаря ти! - възкликна Ронджун и се метна на врата му.
- Какво ще ми дадеш в замяна? - Джено също го прегърна.
- Ммм... - той се замисли. - След като се върнем, ще ти покажа рисунката.
Очите на Джено светнаха.
- Това е супер сделка - кимна той.
Чуха стъпки пред вратата и побързаха да се отделят.
- Идвам за дрехите ти, Ронджуни - усмихна се майката на Джено и взе мръсните дрехи от земята, където ги бе оставил.
- Благодаря - отвърна той и двамата отново останаха сами.
- Кога ще отидем? - попита тихо Джено.
- Веднага след като времето се оправи - каза Ронджун. - Но ако искаш може още утре...
- Не, не - отказа Джено. - Нека е когато времето се оправи.
- Обещаваш ли?
- Обещавам. Ако и ти ми обещаеш да ми покажеш картината си.
Ронджун вдигна ръката си и я стисна в юмрук, оставяйки само малкото си пръстче. Чернокосия направи същото и двамата сплетоха пръстите си.
- Обещавам - казаха в един глас и се засмяха.
°°°°°°
Днес съм много активна, без коментар :")
🌙🌙🌙🌙🌙🌙
YOU ARE READING
Beast and boys
HorrorДжено и семейството му се местят в къща в провинцията. Малкото момче се чуди дали ще си намери нови приятели на това място. Не след дълго той среща момче, което е пълна негова противоположност. С времето стават по-близки от кръвни братя и заедно се...