Ронджун не беше сигурен дали сънува, но всичко беше ужасно красиво.
Двамата с Джено бяха в гората, но там не беше мрачно. Слънцето нахлуваше през короните на дърветата и огряваше всичко наоколо. Небето бе ярко синьо, а около тях летяха пеперуди и малки птички.
Сякаш златен прашец се сипеше от небето и падаше върху тях. Ронджун чу смеха на Джено някъде зад себе си и се обърна. Високото момче го прегърна силно и сля устните им в сладка и нежна целувка, която го накара да се разтопи.
- Ти си всичко за мен, Ронджун - прошепна Джено близо до ухото му и затегна хватката си около него. - Ти си само мой.
Сърцето на Ронджун заби бързо в гърдите му. Никога не се бе чувствал толкова конфронтно в нечии обятия.
Джено целуна челото му и го притисна към себе си, а той затвори очи, увивайки ръце около кръста му.
Чуруликането около тях се усили и това му заприлича на райско кътче.
Прекрасно.
Само те двамата.
Сами на света.
Ронджун се чувстваше прекрасно в ръцете му. Защитен. Обичан. Питаше се как до сега не бе обърнал внимание на това.
Той се отдръпна от Джено и хвана ръката му.
- Ела с мен - каза той и го задърпа към къщата.
Тя вече не беше плашеща. Не криеше тайни. Сякаш я познаваха от малки и бяха прекарали целия си живот там. Сега беше като... убежище. Тяхното тайно място, където можеха да избягат от света.
Ронджун го дръпна към втория етаж и заедно влязоха в спалнята. Принуди го да седне на голямото легло и се настани в скута му, разбивайки устните им. Джено моментално обви кръста му с ръце и изпи целия му въздух, жаден за още и още. Ронджун направо летеше от щастие.
Ако някога някой му бе казал, че ще обича до полуда друго момче, би му се изсмял.
Но сега поглъщаха устните си опияняващо и спиращо дъха.
Миг по-късно Ронджун усети хладен бриз и отвори леко очи. Изплаши се.
Стаята се бе променила. Беше мрачна и студена, сякаш необитавана стотици години. Погледна надолу и вече не седеше в скута на Джено.
Изправи се рязко като попарен и отстъпи няколко крачки.
- Здравей, Ронджун - каза непознатия.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Beast and boys
УжасыДжено и семейството му се местят в къща в провинцията. Малкото момче се чуди дали ще си намери нови приятели на това място. Не след дълго той среща момче, което е пълна негова противоположност. С времето стават по-близки от кръвни братя и заедно се...