Джено лежеше по гръб на леглото в стаята си и зяпаше безизразно тавана.
Защо Ронджун се бе върнал изобщо? Какво искаше?
Отне му наистина много време, за да забрави за него и той сега отново се появи, сривайки всичките му опити.
Нямаше как да го зачеркне така бързо. Бяха приятели повече от десет години, а това изобщо не беше малко. Споделяха един живот, едно училище, едно легло.
Мамка му.
Болеше го при всеки спомен за другото момче. Бе смятал, че някой ден ще живеят заедно и ще са щастливи. Трябваше по-рано да разбере какво изпитва към него всъщност.
Сега му се искаше изобщо да не бяха започвали такива отношения. Щеше да е много по-лесно.
Джено усети горчивите сълзи в очите си и побърза да се обърне на другата страна, щом чу вратата да се отваря.
- Джено-я, вечерята е готова - каза майка му.
- Не съм гладен.
Тя въздъхна и след това седна на леглото до него, слагайки ръка на рамото му.
- Какво става? - попита направо тя.
- Нищо.
- От известно време не се храниш. Постоянно излизаш. Ще ми споделиш ли?
- Казах ти - няма нищо.
- Заради Ронджун ли е?
Джено се скова, щом чу името му.
- Не.
- Погледни ме, Джено.
Той се обърна и след това се изправи леко, подпирайки гръб на рамката на леглото.
- Не ми се говори, мамо, моля те - момчето затвори очи, опитвайки да я игнорира.
- Той иска да те види, Джено. Наистина много иска. Защо не му позволяваш?
- Аз не искам да го виждам, окей? - изнерви се той.
- Имало е нещо между вас, нали? - тя потупа бедрото му леко. - И не се опитвай да ме лъжеш.
- Не. Нищо не е имало между нас. Бяхме приятели, вече не сме. Точка.
- Не можеш толкова лесно да забравиш такова приятелство, скъпи. Аз съм на мнение, че трябва да се срещнете и да изгладите отношенията си.
Джено я погледна ядосано.
- Може ли да не ми се бъркаш този път? Не искам да го виждам и това е. Хуанг Ронджун е мъртъв за мен. Ясно?
BINABASA MO ANG
Beast and boys
HorrorДжено и семейството му се местят в къща в провинцията. Малкото момче се чуди дали ще си намери нови приятели на това място. Не след дълго той среща момче, което е пълна негова противоположност. С времето стават по-близки от кръвни братя и заедно се...