Глава 2

764 104 19
                                    

- Какво, защо се сдуха така? - попита Джено и го пусна.

Ронджун отново огледа небето и свъси вежди.

- Просто не ми се струва нормално.

- Какво имаш предвид?

- Буря в началото на лятото? Не ми се вярва.

- Може да има бури по всяко време на годината, Ронджун, не е толкова странно - Джено го сръга в ребрата и се засмя.

- Имаш право - усмихна се Ронджун и напрежението във въздуха се разсея.

- Аз трябва да тръгвам, закъснявам - каза Джено и посочи зад гърба си.

- Добре. Утре ще наминеш ли?

- Пак ли ще ме рисуваш? - повдигна вежда той.

- Само скица? - обнадежди се Ронджун.

- Гледай си работата. Писна ми да седя с часове - изпуфтя Джено.

- Сега ще видиш ти - Ронджун скочи към него и преметна ръка през врата му, дърпайки го надолу и разроши косата му.

В този момент в далечината се чу тътен и двамата притихнаха.

- Дали ще вали? - попита Джено.

- Не знам.

- Хуанг?

- Какво?

- Задушаваш ме.

Ронджун дръпна носа му напред и го пусна. Секунда по-късно силен дъжд ливна от небето изневиделица.

- Господи! - възкликна Ронджун и хукна към къщата. - Джено, хайде!

Чернокосия беше зад него, но изоставаше и Ронджун се върна няколко крачки назад, сграбчи ръката му и го задърпа към вратата.

- Мамка му, какво стана? - намръщи се Ронджун и потупа дрехите си.

- Не знам. Дойде сякаш от нищото.

Ронджун кимна.

До сега никога в началото на лятото не бе валяло по този начин. Случваше се да има спокоен и топъл дъжд, но този сега беше яростен и леден. На Джено изобщо не му харесваха тъмните облаци, които ставаха все по-гъсти.

- Да влезем вътре - обади се Ронджун, тъй като седяха под навеса на верандата.

- Ще останеш ли, Джено-я? - попита майката на Ронджун, докато тримата вечеряха.

Джено хвърли бегъл поглед към прозореца.

- Така като гледам няма да мога да се прибера - той се усмихна леко.

- Да звънна ли на родителите ти да ги предупредя? - тя понечи да се изправи.

- Не, няма нужда. Аз ще го направя по-късно - успокои я той.

Входната врата се отвори и не след дълго в кухнята влезе бащата на Ронджун, чиито дрехи бяха подгизнали.

- Май те хвана дъжда, а? - съпругата му стана и отиде до него.

Мъжът разроши мократа си коса и кимна.

- Никой не го очакваше - каза той. - Дойде като гръм от ясно небе.

- Сега ще ти донеса сухи дрехи - жената излезе от стаята, а той седна на мястото си на масата.

***

- Обади ли се на вашите? - полюбопитства Ронджун, докато седяха в неговата стая.

- Да

- И?

- Татко предложи да дойде да ме вземе с колата, но му казах да не излиза и че просто ще остана тук.

- Аз нямам нищо против.

Двете момчета често си гостуваха с преспиване. Живееха на няколко къщи разстояние един от друг, но тези няколко метра можеха да се сторят безкрайни на човек, тръгнал в проливният дъжд.

Леглото на Ронджун беше до стената с прозореца и той наблюдаваше навън.

- Става все по-силно - отбеляза Джено.

- Все ще спре - каза Ронджун, опитвайки се да звучи оптимистично.

°°°°°°

Искам да кажа, че главите няма да са много дълги, но съм решила да са бъкани с подробности, така че не се изненадвайте, ако нещата се развиват бавно. ~

LUCASEXUAL

MHYUCKBOI

feelme_00

🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Beast and boysTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon