Джено направи знак на Ронджун да го последва, докато минаваше покрай кухнята. Дребното момче веднага разбра и тръгна след него нагоре по стълбите.
- Какво стана? - попита той, когато влязоха в неговата стая.
Джено се обърна към него и му показа кутията.
- Какво е това?
- Татко каза, че вътре е цялата ми семейна история - Джено отиде до леглото и седна, оставяйки кутията до себе си.
- Ще я отвориш ли? - Ронджун се приближи.
- Не съм сигурен, че...
- Казал ти е още нещо, нали? - усъмни се Ронджун.
Джено вдигна поглед, пълен с вина.
- Какво ти каза? - Хуанг седна до него и сложи ръка на рамото му.
- Каза ми, че прапрадядо ми се е казвал Джено.
Ронджун сякаш замръзна, но не отдръпна ръката си, което малко успокои другото момче.
- Съжалявам, Ронджун - той отново сведе поглед.
- Хей - Ронджун хвана брадичката му с два пръста, изправяйки главата му. - Защо съжаляваш?
- Имам кръвна връзка с... всичко това. Дори не знаех, че...
- Ти нямаш вина, разбра ли? - увери го Ронджун. - Няма значение дали имаш кръвна връзка с някой от тях, ти си оставаш моя Джено. Ясно?
Очите им се срещнаха и чернокосия се усмихна слабо.
- Благодаря ти, но...
- Без "но" - отсече Ронджун и скъси разстоянието помежду им, целувайки го нежно.
Джено за момент забрави за всичко и се отдаде изцяло на момчето пред себе си.
- Знам, че не е много в темата - каза Ронджун, когато се отдръпнаха, - но знаеш ли какво има след малко повече от седмица?
- Какво?
Дребното момче се намръщи.
- Става един месец, откакто ми каза, че ме харесваш - бузите на Ронджун пламнаха.
- Така ли? Кога мина цял месец? - той погали лицето му нежно.
- Не знам, но все едно беше вчера - каза той засрамено.
- Тъй като помниш това, запомни и днешния ден.
- Защо?
Джено доближи лице до неговото отново и допря носовете им.
- Тогава ти казах, че те харесвам, нали?
KAMU SEDANG MEMBACA
Beast and boys
HororДжено и семейството му се местят в къща в провинцията. Малкото момче се чуди дали ще си намери нови приятели на това място. Не след дълго той среща момче, което е пълна негова противоположност. С времето стават по-близки от кръвни братя и заедно се...