Ронджун дремеше, легнал на ръката на Джено, докато той милваше косата му. Бурята навън продължаваше, но те двамата бяха спокойни, намиращи се един до друг.
- Джено - проговори Ронджун и отвори леко очи, срещайки неговите.
- Не спиш ли? - усмихна се Джено.
- Мислех си.
- За какво?
- За нас. За бъдещето. Мислил ли си какво ще стане? По-скоро, искаш ли да разбереш какво ще стане?
Джено продължи да го гали, докато го слушаше.
- Не. Моето бъдеще си ти, не ми трябва да знам друго.
Бузите на Ронджун почервеняха и той се сгуши в него, скривайки лицето си в гърдите му.
- Не бях осъзнавал колко е хубаво да стоя тук - пое си дъх той.
- Къде?
- В леглото ти. В ръцете ти. - Той го прегърна през кръста и се притисна към него.
- Знаеш ли какво?
- Какво?
Джено се отдръпна леко и повдигна главата му, за да го вижда.
- Обичам те.
Ронджун се усмихна сладко и се надигна, целувайки го нежно. Чернокосия задълбочи целувката и вплете пръсти в косата му, навлизайки с език в устата му.
- Късно е - каза Джено, след като се отделиха, - заспивай.
- Ужасен си - намръщи се Ронджун. - Винаги разваляш момента.
Джено се засмя.
- Бих те целувал непрекъснато, ако можех, но нека не забравяме факта, че трябва да дишаш - той потърка нос в неговия и Ронджун се смути. - Хайде, заспивай.
- Добре.
Дребното момче отново се притисна към него и отпусна глава на гърдите му.
- Джено?
- М?
- Обичам те.
Джено затегна хватката си около него и целуна главата му. Затвори очи и бързо заспа, усещайки топлината на другото момче.
***
Ронджун се събуди от силна гръмотевица и бавно отвори очи. Опипа мястото до себе си, мислейки, че ще прегърне Джено, но леглото беше празно. Ронджун се обърна по гръб и погледна към прозореца. Все още валеше навън и той потърка очите си, оглеждайки се наоколо. Беше сам в стаята.
ESTÁS LEYENDO
Beast and boys
TerrorДжено и семейството му се местят в къща в провинцията. Малкото момче се чуди дали ще си намери нови приятели на това място. Не след дълго той среща момче, което е пълна негова противоположност. С времето стават по-близки от кръвни братя и заедно се...