Üç patlayan balon

18.7K 927 70
                                    

Zaman kum taneleri misali, hızla geçiyordu iki ay çoktan geçmişti. Geçerken bol ağlamalı biraz gülmeli yetmiyormuş gibi olaylı geçmişti. Üniversite sınavına giren gençleri bekleyerek, beklerken yemek yiyerek geçmişti ama sonuç olarak bir şekilde geçmişti. Sahra üçüz gebeliğinden dolayı dört aylık karnı altı aylık gibi duruyordu. Bunun etkeni biraz bebek bol bol tatlıydı belkide, konağın içinde her günleri renkli geçiyordu ama geleceğin rengi sadece siyahken iki birbirini seven kalp bundan habersizdi.

Sahar'a gözlerini açtığında gerneşmişti yanında uyuyan sevdiği adamın dudağından öperek uyandırmıştı. Bugün büyük gündü bebeklerin cinsiyeti öğrenilecekti, ikiside birbirinden heyecanlıydı. Sahar'a kalkıp duşa girmişti genç adam peşinden gitmişti, karısı geldiğinden habersiz kapı açıldığında olduğu yerde sıçramıştı. Rüzgar soyunmuş karısına sarılmış çıplak karnını okşamıştı.

Ilık suyun altına beraber girmişlerdi, Rüzgâr karısını dikkatli bir şekilde yıkıyordu. Suyu kapattığında ilk önce karısını havluya sarmıştı sonra kendisi sarınıp çıkmışlardı banyodan. İkiside beyaz giyinmişlerdi, Dilan özel isteyidi bu son zamanlarda moda olduğunu söylediği organizasyonu hazırlamıştı. Hastaneye beraber gidecek ve ilk o öğrenecekti daha sonra balonları içerisi bebeklerin rengine göre konfeti dolacaktı.

Beraber odadan çıktıklarında, avluda hazırlıklar başlamıştı. Etraf pembe ve mavi bebek eşyalarıyla doluydu. Aşiretin tüm mensupları çağırılmıştı, bir yandan yemekler hazırlanılıyordu merdivenleri inmeye başladıklarında Dilan her ikisinden daha heyecanlı görünüyordu. Araba geldiğinde direksiyona Sahra geçmişti, Rüzgâr hiç bir şey söylemeden yanına binmişti arkaya Dilan geçmiş ve abisinden son ses açmasını istemişti şarkının. Yol boyu video alıp sosyal medyaya atıyordu, evdekiler merakla bekliyordu bebeğin cinsiyetini aynı şekilde bebeklerin anne ve babasıda. Dilan herkesin aynı anda öğrenmesini istemişti bir tek kendisi ilk öğrenen olacağı için ayriyeten çok mutluydu.

Sahra arabayı hastanenin otoparkına park ettikten sonra inmiş ve inmelerini beklemişti, Rüzgâr yanına gelip sıkıca tutmuştu elini. El elle girmişlerdi hastaneye hamileliği boyunca dahada güzelleşmişti Sahra, nere giderlerse gitsinler herkesin gözü ikisindeydi. Erkekler genç adamı kıskanıyordu böylesi bir kadına sahip olduğu için kadınlar ise genç kadını kıskanıyor hem güzel hemde böylesi bir adam sahip olduğu için. Danışmandan kayıt işlemlerini yaptıktan sonra çağrılmayı beklemeye başlamışlardı.

"Sahra Verda Hanzade" diye asistan seslenmişti heyecan bastırmaya başlamıştı genç kadını. Üçü aynı anda ayağı kalkmış ve hareket etmişlerdi.

"Hoş geldiniz Sahra hanım" dediğinde doktor sıcak bir gülümseme armağan etmişti.

"Hoş bulduk Bülent bey"

"Heyecanlımıyız bebeklerin cinsiyetini öğrenmeye" o sıra Dilan girmişti araya.

"Anne ve baba öğrenmeyecek doktor bey ben öğreneceğim sadece"

"Peki size söyleriz o zaman" dediğinde Dilan'ı beğenmiş bir ifade ile bakarken.

Esmer güzeliydi Dilan ve o farkında olmasada bir çok erkeğin ilgisini çekiyordu. Ancak genç kızın tek ilgisini çeken bir erkek vardı o da sevdiğiydi ama doktorun ona bakışını hissetmiş ve memnun kalmamıştı. Genç kadın uzanmış ve karnını açmıştı doktorun asistanı hazırlamıştı. Doktor yerine geçip jeli sıktığında Rüzgâr karısının elini sıkıca tutmuştu, bebekler anne karnında hareketlilerdi alan dar olsa bile kendi bağımsızlıklarını ilan etmişlerdi. Odanın içerisine kalp sesleri geldiğinde üçüde sağlıklıydı; "Cinsiyetleri belli mi?" Diye sormuştu Dilan sesindeki heyecan belli olurken.

Çöl Rüzgârı - Hanzade Serisi 1 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin