Zarf

12.5K 754 63
                                    

Hastaneye geldiklerinde artık fazlasıyla alışmış bir şekilde kayıt işlemlerini yaptırdıktan sonra çağrılmak için bekleme salonunda oturmaya başlamışlardı. Rüzgâr bir yandan otelleri için telefondaki maillerine bakıyordu, bu sene beklediklerine oranla daha az misafir ağırladıklarını söylemişti Sahra'ya bu durum canını sıkıyordu. İnternet üzerindeki yorumlara bakacağını söylemişti, mutlaka bir yerde sorun olduğunu düşündüğünü söylediğinde Sahra aklına geldiği tek şey Aylin olmuştu çünkü nefret dolu bakışları hâlâ aklındaydı aynı zamanda zehir dolu sözleride.

Doktor'un sekreteri çağırdığında içeriye girmişlerdi, ultrasonla bakılması için uzanmıştı. Bebekleri gördüklerinde ikisininde içi rahat etmişti ama doktorun dedikleri pek rahat etmelerini engel olmuştu. Yaşadıkları onca şeyden sonra erken doğum olabileceğini söylemişti bu durum Sahra'yı yeterince korkutmuştu doğum ne zaman olurdu işte o meçhuldu. Çoğul gebelikte erken doğum kaçınılmazdı ama Sahra'nın doğumu dahada erken olacakmış gibi görünüyordu. Bebeklerine bir şey olmasından korkmuştu genç kadın, başka bir kelime dahi etmeden hastaneden çıkmışlardı aklında erken doğumun kaçınılmaz sonuyla birlikte.

İkiside konuşmadan arabaya binmiş ve alışveriş yapmak için alışveriş merkezinin yolunu tutmuşlardı. İçindeki sıkıntı bebek mağazasına girdiğinde son bulmuştu o küçücük kıyafetler birden bire huzur vermişti yüreğine. Bir kaç parça eşyayı eline almıştı Sahra, o kadar küçüktüler ki nasıl sığacaklarını düşünüyordu o sıra arkasına dönüp Rüzgâr seslenmişti; "Çok abartmayalım büyüyecekler neticede her ay alışveriş olacak" dediğinde genç adam eli kolu bir şekilde dönmüştü.

"Bende çok almadım"

"Görüyorum sevgilim hiç bir şey almamışsın" dediğinde gülmeye başlamıştı, abartma kelimesinin yanından geçmiyordu çünkü bu kelime yetersiz kalırdı.

Elleri kolları dolu bir şekilde kasaya gitmişlerdi, kasadaki kız her ikisinede gıptayla bakmıştı Sahra için çirkin şansı dese çirkinlikle alakası yoktu. Yakışıklı bir adam ve güzel bir kadının çocuğu dünya güzel olabileceğini düşünmüştü. Bebek kıyafetlerini tek tek işlemle geçirirken merakla sormuştu; "Bebeğin cinsiyetti belli değil galiba her iki renkten almışsınız" gülümseyerek söylemişti. Genç kadın bu duruma gülümseyerek yanıtlamış ve kasiyer kızın yüzündeki şaşkınlıkla birlikte istemsizce gülmüştü.

"Yo hayır bebeklerin cinsiyettini biliyoruz biri planlı ikisi sürpriz olunca" dediğinde kasiyer şaşkınlıkla cevaplamıştı.

"Üçüz mü?"

"Evet"

"Allah yardımcınız olsun, çevremde bir bebeğe zor bakıyor arkadaşlarım siz bir üç bebeğe"

"Onlar bir dünyaya gelsinde bakılır elbette rabbım sağlık versin yeter ki"

"İnşallah, toplamda 1745.95 kürüş Tuttu" o kadar çok şey almışlardı ki Sahra duyduğu fiyat karışısında küçük dilini yutmuştu, bebeklerin kıyafetti yetişkinlerden daha pahalıydı ama bu kadar tutmamalıydı. Rüzgâr kartını uzatırken Sahra istemsizce kolunu tutmuştu.

"Rüzgâr bir kısmını bıraksak mı?"

"Hayır hayatım gerekli şeyler aldık hem çok tutmadı"

"Çok tutmadı mı? Şu anda bir ailenin asgari ücretini veriyorsun, üstelik bebekler şu anda arabanın gerekli olduğunu düşünmüyorum"

"Sahra Verda gerekliki aldım hem gerçekten bir şey değil" Rüzgâr bu savurgan hali Sahra'yı sinirlendirmişti ama kasiyer önünde kavga etmek istemiyordu aşiret ağası şifreyi girerken. Sahra bu kadar pahalı bir alışveriş gereksiz olduğunu düşünmeye devam ediyordu çünkü bebekler gün geçtikçe büyüyecekti ve bir daha giyemeyeceklerdi alınanları.

Çöl Rüzgârı - Hanzade Serisi 1 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin