Kapı açıldığında bu defa hızla kalkmıştı Rüzgâr, üzerlerine doğru gelen doktora bir iki adım atmıştı kalbi deli gibi çarpıyor nefes alamıyor gibiydi; "bebekler şimdilik durumları iyi korkulacak bir şey yok ama anne stres ve üzüntüden uzak durması gerekiyor. Düşük riski var geçmiş olsun. Annemizi birazdan görebilirsiniz" doktorun konuşması bitmiş ve uzaklaşmıştı yanlarından. Rüzgâr doktorun söyledikleriyle tüm günü düşünmeye başlamıştı, baloya gittiklerinden bu yana bencilce davrandığını fark etmişti, onu üzecek bir dolu cümleler kullanmış ve Aylin kullanmasına izin vermişti. Böyle bir şey nasıl yapabilmişti anlamamıştı kendinde kızıyordu daha doğrusu kendisine kızmaktan başka bir şey bulamıyordu yapacak. Farkında değildi kendisi ve sevdiği kadın için bir düşman yarattığını Aylin ona deliler gibi aşıktı Juliet onun için basit bir oyuncaktı ama Sahra ise dişli bir düşman ve onu alt etmek için elinden geleni ardına koymayacak bir kadındı.
Sargılı eliyle yüzünü tutmuş düşünüyordu ne ara oturmuştu farkında değildi doktor gideli uzun zaman olmuştu. Elini saçına götürdüğünde burada boş boş durmak yerine sevdiği kadının gönülünü almalıydı kırdığı bir bardak değil kalptı farkındaydı ama onaracaktı. Dilan'a tek kelime etmeden kalkıp müdahale odasına doğru giderken Serhat ve Dilan baş başa kalmıştı. Kapıyı açıp içere girdiğinde kapalı perdeye doğru yürümeye başlamıştı yaklaştıkça kalp sesleri içine huzur vermeye başlamıştı.
Perdeyi aralayıp içeri girdiğinde Sahra'nın gözleri kapalıydı geldiğini fark etmemişti, yatağın kenarına oturmasıyla genç kadının elini avuçları arasına almıştı. Sahra sevdiği adamın elini, eli üzerinde hissettiğinde hızla çekip gözlerini açmıştı ve başını ters yöne çevirmişti göz göze gelmek istemiyordu kızgındı. İstemsizce gözleri dolmuştu bunu aşiret ağasına fark ettirmek istemesede genç adam görmüştü Sahra'nın gözlerinin dolduğunu; "Gözündeki bir damla yaş için dünyayı yakarım çakır gözlü çöl gülüm. Biliyorum hayvanlık yaptım neden böyle bir şey yaptım bende bilmiyorum ama affet beni bende böyle bir adamım" dediğinde Sahra burnundan soluyarak ona dönmüştü.
"Sen böyle bir adam değilsin Rüzgâr ben seni sevdiğimde sen böyle birisi değildin. Bana kurduğun cümlelerde gözünde evlendiğimiz zamandaki ifade vardı. Katı ve sevgisiz sanki biri içinden benim sevdiğim adamı almıştı yok etmişti"
"O sözleri hangi mantıkla söyledim bilmiyorum, ama beni affetmen için her şeyi yapmaya razıyım"
"Rüzgâr ben bebeklerimi kaybetmek istemiyorum. Tekrar bugünkü gibi kavga istemiyorum ben sadece huzur istiyorum töreden uzak, eski sevgililerinden uzak, ananemden uzak sadece ikimizin ve çocuklarımızın olduğu bir hayat istiyorum ama bunların olmayacağınıda biliyorum"
"Dediğin iki şey hariç hepsini bizim için yapabilirim kurabilirim"
"Rüzgâr yapamazsın! Yapamayacağın bir şey için söz verme bana"
"Senin için dünyayı yakarım çakır gözlü sevdiğim affet bu mağara ayısını"
"Rüzgâr"
"Efendim sevdiğim söyle affettirmek için kendimi her şey yaparım"
"Önce ayağım üzerinden kalk acıyor artık"
"Özür dilerim oturduğumu fark etmedim"
"İkincisi beni buradan çıkar"
"Tamam onuda hemen yaparım peki üçücüsü ne"
"Tantuni"
"Tantuni mi?"
"Hayatında ilk kez duyduğunu düşünmüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Rüzgârı - Hanzade Serisi 1 (Tamamlandı)
General FictionYıllar çöl kumlarını rüzgarla savurup günümüze kadar getirmişti geçmişin izlerini, iki düşman aile ve bulanık suları durulmuş bir dava. İki aşık birbirine kavuşmak için herşeyi göze almışlardı ve zaman tekerrür ibaret olduğunu yine ispatlamıştır. H...