1. Évad 10. Rész

576 26 0
                                    

Amikor felmentem csak akkor éreztem meg, hogy mennyire is vagyok fáradt. Gyorsan letusoltam, majd befeküdtem az ágyamba. Kicsit facebookoztam még, amikor egy üzenetem érkezett.
"Theo üzenete: holnap elviszlek suliba! A házatok előtt tali!😉" -olvastam a sorokat, mire akaratlanul is elmosolyodtam.
"Cara üzenete: hát lehet inkább valamelyik másik udvarlómmam mennék. De melyiket válasszam a sok közül?" -pötyögtem a sorokat.
"Theo üzenete:😂😂😂 a leghelyesebbet! Az tuti én lennék, kár hogy nem vagyok az udvarlód. 🤔😋" -írta Theo mire halkan elnevettem magam.
"Cara üzenete: jól van, holnap a házunk előtt várlak!" -írtam sebesen a sorokat.
"Theo üzenete: jól van várjál csak, majd vagy megyek vagy nem!😉☺️😂" -olvastam az üzenetet.
"Cara üzenete: haha vicces vagy Theo, de mostmár muszáj jönnöd, te vagy a privát sofőröm, ha már az udvarlóm nem" -írtam izgatottan az üzit.
"Theo üzenete: ott leszek! Na jóéjt!"
"Cara üzenete: jóéjt!"
Mosolyogva tettem le a telefonom az asztalra, majd lekapcsoltam a lámpát és a gondolataimba merültem. Theo vajon miért nem jelöl be facebookon? Ennyire nem számítok neki? Tényleg nem tud senkit kitörölni a több ezer ismerőse közül, hogy engem bejelölhessen? Szóval a több ezredik ember vagyok az életében? Tudja mit? Furikázzon más lányokat. Biztos vagyok benne, hogy nem csak nekem ír ilyeneket. Ki tudja? Lehet, hogy előttem is megkérdezett egy lányt és ő nemet mondott. Bár kétlem. Theo az a személyiség akit nem sokan utasítanának vissza. Eltelt egy óra és annyira elgondolkoztam mindenen, hogy végül semmi kedvem nem volt reggel Theoval menni. De direkt nem írtam meg neki. Ez legyen a holnap reggel meglepetése. Inkább gyalogolok esőben, hóban, szélben sőt lavinában is csak, hogy ne kelljen Theo Perrieraval egy kocsiban utaznom.
- Hé! -rontott be a szobámba Noel.
- Noel te akkora állat vagy, már majdnem aludtam! -fújtattam idegesen az elmebeteg bátyámra.
- Bocs Hugi, csak annyit akarok mondani, hogy holnap Theo visz minket suliba! -mondta Noel figyelve a reakciómat.
- Oké -mondtam nyugodt hangon majd elfordultam és elmosolyodtam. Holnap csak Noel fog Theoval kocsikázni.

Cara Stone életeOnde histórias criam vida. Descubra agora