1. Évad 13. Rész

530 27 0
                                    

- Ő a bajom éred?! Folyton csak játszadozik velem, játszadozik az érzéseimmel. Egyszer kedves, irogat, elvinne suliba. Aztán kiröhög, leszar. És mindeközben rajta kívül nem barátkozhatok más fiúval, bezzeg rajta lógnak a lányok. Elegem van ebből az egészből! -mondtam idegesen.
- Hú Cara. Ugye tudod, hogy neked nagyon tetszik? -mondta Zoe félénken.
- Nem! Nekem nem tetszik Theo Perriera, és soha nem is fog! -üvöltöttem a kelleténél kicsit hangosabban, mire kinyílt a wc ajtaja.
- Miért hallom a nevemet üvöltve a lánymosdóból? -lépett be Theo azzal az ellenállhatatlan mosollyal az arcán.
- Mert...-kezdtem bele, de megakadtam. - Mert csak. -zártam le végül majd indultam volna ki a folyosóra Zoe után, de Theo elkapta a csuklómat.
- Nézd Cara -kezdett bele a mondandójába Theo -Sajnálom oké? Nem tudtam, hogy neked ennyire fontos a közösségi oldal. Nem is nagyon használom, csak a messengert. De tessék bejelöltelek-nyomkodta a telefonját Theo, majd csipogott a mobilom a zsebembe. Ezek szerint bejelölt. -Szóval nem akarom, hogy emiatt legyünk fasírtban. Oké? -kérdezte előre félve a válaszomtól, mire csak mosolyogtam egyet és széttártam a karom.
Theo fintorogva nézett rám. - Oké, ha valaki bejön a mosdóba és azt fogja látni, hogy mi ketten itt ölelkezünk annak nem lesz jó vége. -mondta perverz mosollyal az arcán mire csak elröhögtem magam.
- Jól van na! De én lány vagyok. És a lányok neha érzelgősek. Szóval időnként ezt el kell viselned! -vigyorogtam rá, miközben kiléptünk a folyosóra és pont Noelbe ütköztünk.
- Akarom én tudni, hogy mit csináltatok ti ketten ott bent? -kérdezte Noel gyanúsan.
- Csak beszélgettünk.- mosolyogtam rá, de látszott rajta, hogy egy szavamat se hiszi. Pedig tényleg nem történt semmi.
- Aha aha persze. Majd meglátjuk anya mit fog hinni ha elmesélem neki. -kezdett bele a szivatásba Noel mire kikaptam a kezéből a telefont.
- Na nézzük anya mit fog szólni az üzeneteidhez, kezdtem nyomkodni a telóját mire hirtelen megindult felém.
Elkezdtem rohanni végig a folyosón Noel telefonjával a kezemben, ő meg csak futott utánam és ordítozott. Hát mit ne mondjak. Jó kis műsort csináltunk az első nap.

Cara Stone életeOnde histórias criam vida. Descubra agora