1. Évad 24. Rész

485 26 0
                                    

Egyből leesett, hogy mit akar, de túl későn reagáltam. Theo felkapott a vállára, majd elkezdett futni velem a medence felé.
- Ne Theo, kérlek ne! -visítottam mint egy kisgyerek, de tök felesleges volt.
Theo egy határozott mozdulatta beugrott a vízbe velem együtt, ruhástul. A többiek szakadtak a röhögéstől én meg mérgesen jöttem fel a víz alól ugyanis kb. 1 liter vizet nyeltem.
- Ezt nem hiszem el! -fröcsköltem a vizet Theora röhögve aki megindult felém a víz alatt.
Tudtam mit akar csinálni, így amikor odaért hozzám és feljött a víz alól épp csak annyi időt adtam neki, hogy levegőt vegyen majd gyorsan lenyomtan a fejét a víz alá.
- Theo Perriera tanuld meg szépen, hogy nem szabad lányokat csak úgy a vízbe dobni. -mondtam miközben lefelé nyomtam a fejét.
A következő percben engedtem a szorításon így újra fel tudott jönni, de megint csak egy levegővételnyi időt adtam neki, utána nyomtam is vissza. Harmadjára is el akartam ezt játszani de Theo elkapta a kezem és megállította a mozdulatot. Testünk összeért a víz alatt és ajkainkat is csak pár centi választotta el. Theo a karját a derekam köré fonta majd magához húzott és mélyen a szemembe nézett.
- Cara! Dylan egyfolytában írogat! -hozta ki Noel a telómat a házból (bement limonádét csinálni), majd ahogy meglátott minket rájött, hogy ezt nem a legjobbkor mondta.
Theo engedett a szorításon és kérdőn nézett rám.
- Ki az a Dylan? -kérdezte feszülten.
- Londoban él, ő a volt barátom, de már nincs köztünk semmilyen kapcsolat! -kezdtem magyarázkodni, de felesleges volt.
- Semmilyen kapcsolat? Hah! Na jó ez kész vicc! -mondta Theo majd kiszállt a medencéből és az ajtó felé ment.
Kivette Noel kezéből a telefont, majd elolvasta az üzenetet. Idegesen rámnézett majd bement a házba. Egyből utána szaladtam.
- Nemár Theo ezt ne csináld! Semmit nem jelent nekem! -mondtam szomorúan.
- Aha persze. -felelte, majd felkapta a cuccait és kiviharzott a főbejáraton.
Könnyeimmel küzdve borultam a földre, majd nem bírtam tovább elsírtam magam.

Cara Stone életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora