4. Évad 16. Rész

322 20 0
                                    

- Filmezünk? -kérdezte Theo.
- Úú, igeeen. -mondtam vidáman.
Theo választott filmet, majd benyomta a TV-n.
Egymás mellett ültünk a földön, amikor a film felénél valaki kopogott, majd benyitott. Illetve valakik.
Anyu volt az, és mögötte állt Eric, aki lesajnáló pillantásokat vetett felénk.
- Cara, Eric azt mondja, hogy megbeszéltétek, hogy átjön ma délután. -mondta anyu, kínosan.
Hát igen, ez a szituáció, mindenkinek kellemetlen volt.
- Már megyek is! -pattantam fel a földről. -Majd befejezzük a filemet! -fordultam Theohoz mosolyogva, mire biccentett egyet, majd folytatta a filmnézést. - Vagy majd egyedül befejezem. -tettem hozzá, kínosan.
Felpattantam a földről, majd kimentem a szobából. Mielőtt becsuktam az ajtót, visszanéztem Theora. Felhúzott tekintettel nézett rám, majd elfordult. Auch. Na mindegy. Erichez léptem és szorosan megöleltem. De nem viszonozta.
- Mi a baj? -kérdeztem tettetett ártatlansággal.
- Ő. -biccentett Theo ajtaja felé, majd bement a szobámba.
Követtem Ericet, majd becsuktam az ajtót magam mögött és leültem az ágyra.
- Cara, én őszintén nem tudom, hogy mi van veled, de amióta visszajött Theo, teljesen más vagy. -mondta.
- Nem vagyok más! -csattantam fel mérgesen. -De egyszerűen nem tudom levegőnek nézni, ha egyszer nálunk lakik! -mondtam.
- Hát persze. Na mindegy. Amíg nálad lakik, és így viselkedsz addig...addig szüneteljük azt, ami köztünk van. -mondta, mire döbbentem néztem rá.
- Szakítani akarsz? -kérdeztem a földet pásztázva.
- Szünetelni akarok. -javított ki, majd megfordult és kiment a szobámból.
Pár percig még a szobámban maradtam, majd kimentem és bekopogtam Theohoz.
- Folytatjuk a filmet? -kérdeztem mosolyogva.
- Bocs, most nem érek rá. -válaszolta, miközben felvette a bőrdzsekijét.
- Hova mész? -kérdeztem meglepetten.
- Sonjaval találkozok. -mondta, mire egy pillanatra lefagytam.
- De...de...-dadogtam össze-vissza.
- Igen? -kérdezte felvont szemöldökkel.
- Semmi. Jó szórakozást! -mondtam majd kimentem a szobájából.

Cara Stone életeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt