2. Évad 12. Rész

411 24 0
                                    

Felszaladtam a fürdőbe egy EÜ-s csomagért majd lerohantam a lépcsőn és a konyhába vettem az irányt.
- Ülj le! -utasítottam Theo, aki engedelmeskedett.
Bevizeztem egy rongyot majd leültem vele szemben és elkezdtem letörölni az arcát. Direkt nem néztem Theo szemébe. Óvatosan letöröltem a vért, majd fertőtlenítőt kentem a sebekbe.
- Aúú! -üvöltött fel Theo, én meg egy kisebb szívinfarktust kaptam annyira megijedtem.
- Csak viccelek. -vigyorgott elégedetten. -Egyáltalán nem fáj. -mondta mosolyogva.
- Theo te hülye vagy? A szívbajt hozod rám! -csaptam tarkón a fejét.
- Naa, nem bántjuk a sebesültet. -felete nyájas hangon. -Amúgy azon gondolkoztam, hogy nincs véletlenül olyan szexi ápolónő szerkód? -kérdezte gondolkodva.
- Idióta...-forgattam a szemem, Theoból meg kitört a nevetés.
Beragasztottam bőrét ahol felrepedt majd összepakoltam az első segély csomagot.
- Na jól van, mostmár elmehetsz. -pillantottam fel rá, miután bezártam a kis EÜ ládát.
- Mi? Nemár! Tök rosszul vagyok! -kezdett sopánkodni.
- Nem érdekel. -mondtam érzelemmentes hangon.
- Cara, tudod minek van gyógyító hatása? -kérdezte miközben perverzen rántott kettőt a szemöldökén.
- Igen tudom. Kár, hogy senki nem fogja megadni ezt neked. -mondtam tettetett szomorúsággal.
Theo eközben felállt és töltött magábak egy pohár vizet.
- Tényleg mennem kellene. -mondta majd odalépett hozzám és megölelt.
- Kösz, a szolgáltatásokat! Bár lehetett volna egy kicsit extrább! -mondta vigyorogva, majd kiment az ajtón.
Elkezdtem tanulni, majd a telefonom csipogására lettem figyelmes.
"Dylan üzenete: Hatalamasat csalódtam benned Cara. Totál félreismertelek. Kösz ez jól esett" olvastam a sorokat és megnéztem a csatolt képet. A fotón én voltam ahogy éppen pakolom össze az EÜ csomagot, és látszik rajta Theo keze, ahogy bemutat (a kép nézőjének, ez esetbsn Dylannak). Elképedve néztem a képet, és nem hittem el amit látok. Theo komolyan készített egy képet, amin látszik, hogy ápoltam őt és még be is mutat Dylannak?! Hirtelen olyan csapás érte a mellkasomat amitől majdnem összezuhantam. Ez rettenetesen rosszul esett.

Cara Stone életeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant