1. Évad 19. Rész

488 24 0
                                    

Reggel a szokottnál is korábban keltem, így komótosan lesétáltam a konyhába, ahol megittam a teámat, majd visszamentem a szobámba. Kiválasztottam a ruhámat, ami egy mentazöld egyenesfazonú ruha lett. Elég vastag anyagú így nem látszik át alatta a piros fehérneműm. Igen valamiért a pirosat vettem fel. De tök mindegy, mert Theo úgyse fogja megtudni, hogy mi van rajtam ugyanis nem tervezem, hogy leveszem előtte a ruhámat, így igazából tök mindegy. Feltettem a sminkem, majd csekkoltam mennyi az idő. 7:27. Vagyis idő volt. Leszaladtam a lépcsőn és kimentem a ház elé. Noel és Theo már kint voltak és beszélgettek. Odaértem hozzájuk és indulhattunk is. Mgvettük a kajákat majd indultunk is. Ahogy a suli elé értem egyből Spencerhez és Zoehoz szaladtam, majd szorosan megöleltem őket.
- Jaj skacok annyira sajnálom, hogy hanyagollak titeket! Mit szólnátok, ha ma átjönnétek hozzám? -kérdeztem izgatottan.
- Okés ez jó ötlet! -mondta Spence mosolyogva, Zoe meg bólogatott.
- Képzeljétek, tegnap Staceyvel voltam plázában. -mondtam mire mindkettejüknek leesett az álla. - És nem öltétek meg egymást? Húha! -kérdezte Zoe kíváncsian.
- Hát amikor nem játssza meg magát akkor képzeljétek tök jófej! -kezdtem mesélni, ők meg elképedve hallgatták.
Igen én sem hittem el, hogy Stacey Burtonről valaha így fogok beszélni, de hát ilyenek a csodák. Miközben tovább fecsegtünk egyszerűen valaki iszonyatos erővel nekem esett. Hátrafordultam és csak annyit látok, hogy a bátyjám és az egész társasága iszonyatosan röhögnek.
- Haha Noel nagyon vicces, hogy nekem lököd a nyomi embereket. De ne feledd attól még te vagy a gyökér nem én. -mondtam egy erőltetett mosoly kíséretében.
- Hé Cara nem érdekel esetleg valamelyik gyík szakkör? Pont beillenél a képbe! -röhögött Noel mire szemforgatva elhagytam a helyszínt. Megszólalt a csengő és menni akartam volna be a termünkbe amikor hirtelen egy kar hátrarántott, a kezét a számra tapasztotta, hogy ne hallják a kiabálásomat, majd behúzott a takarítószobába. Ijedtemben, a könyökömmel hasbavágtam, de meg se érezte.
Amikor belülről bezárta az ajtót eluralkodott rajtam a félelem.

Cara Stone életeOnde histórias criam vida. Descubra agora