Χθες το βράδυ έφθασε ο Eric στην Θεσσαλονίκη.Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε πάρα πολύ μιας και ήταν κουρασμένος όμως τον είδα κάπως απόμακρο.Του φτιάχνω πρωινό και πάω στο δωμάτιο μου για να τον ξυπνήσω.
Κάθομαι στο κρεβάτι και του χαϊδεύω απαλά την πλάτη.
Πρέπει να επανορθώσω για την προχθεσινή συμπεριφορά μου.Ήρθε να με δει τέσσερις μέρες.Είναι άσχημο να είμαστε τσακωμενοι.
Δίνω ένα φιλί στον λαιμό του και ψιθυρίζω στο αυτί του.
-Μωρό μου ξυπνα σιγά σιγά.
Μουγκρίζει ελαφρά και ανοίγει τα μάτια του.
-Κοιμήθηκες καλά? Ξεκουράστηκες?
-Ναι καλά ήταν. Λεει με σχετική ψυχρότητα όπως και χθες
Ξεφυσαω.
-Ακόμα θυμωμένος είσαι?
-Δεν θα έπρεπε Νεφέλη?Νιώθω ότι ο ερχομός μου αποτελεί προβλήμα για σένα.
-Μην το ξαναπείς αυτό εντάξει?Ίσως είναι το άγχος της πρώτης μου δουλειάς στην οποία θέλω να είμαι τέλεια,ίσως δεν ξέρω τι άλλο.Παντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι δυσάρεστο που βρίσκεσαι δίπλα μου αυτή την στιγμή.
Ο Eric με αγαπάει.Με τον δικό του τρόπο όμως με αγαπάει.Δεν του αξίζει τέτοια συμπεριφορά.Ήταν αυτός που με έκανε να ξεχάσω τον Στέφανο,να σταματήσω να κλαίω για εκείνον και τον χωρισμό μας.Χωρίς τον Eric δεν θα είχα καταφέρει τίποτα από όσα έχω κάνει και θα συνέχιζα να κλαίω για κάποιον με τον οποίο δεν υπάρχει μέλλον.
Είχα χάσει ώρες να σκέφτομαι μετά την χθεσινή συζήτηση με την Χριστίνα και είχα καταλήξει στο εξής συμπέρασμα.
Ο Στέφανος ήταν ο πρώτος μου έρωτας και αυτό δεν μπορούσε να αλλάξει.Όμως δεν μπορούσε να αλλάξει και το γεγονός ότι πλέον είναι με αμνησία και δεν θυμάται τίποτα από όλα όσα ζήσαμε.Και αυτό ίσως να σημαίνει κάτι.Ίσως να ήταν μοιραίο να μην είμαστε ποτέ ξανά μαζί.Ίσως αυτό το ατύχημα του συνέβη επειδή δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξεκινήσει την ζωή του από την αρχή.
Αλλά ακόμη και αν δεν ισχύουν όλες αυτές οι θεωρίες,η αιτία χωρισμού μας ήταν το ότι δεν ήθελε να πάω στην Αγγλία.Και αυτό ισχύει.Ήθελε να εμποδίσει τα όνειρα μου και αυτό ήταν εγωιστικό.Γιατί δεν το κάνεις αυτό σε κάποιον που αγαπάς.
Όπως και να έχει όμως,ξέρω ότι δεν θα μπορούσα να του κρατήσω κακία.Νόμιζα πως μπορούσαμε να μείνουμε φίλοι όμως απ' ότι φαίνεται ούτε αυτό μπορεί να γίνει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forgotten Love
Ficção AdolescenteΗ Νεφέλη επιστρέφει από το Λονδίνο όπου σπούδαζε τα τελευταία χρόνια χορό.Όταν συναντά ξανά τον εφηβικό της έρωτα,έρχεται αντιμέτωπη με ένα απρόσμενο γεγονός:Ο Στέφανος μετά από ένα ατύχημα δεν θυμάται ούτε το όνομα της! Μπορεί να ξαναγεννηθεί ένας...