Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω μια έκπληξη που σκεφτόμουν αρκετό καιρό.Από την Δευτέρα και για μια ολόκληρη εβδομάδα θα ανεβαίνουν καθημερινά κεφάλαια στα πλαίσια του ChapterMas. Το ChapterMas είναι δική μου ιδέα (chapter+christmas) και αναφέρεται στην Χριστουγεννιάτικη εβδομάδα. Το βρίσκω όμορφη ιδέα και εννοείται πως μπορεί ο καθένας σας να το χρησιμοποιήσει αρκεί να αναφέρετε το όνομα του δημιουργού, δηλαδή εμένα. Καλές γιορτές να έχουμε και θα τα λέμε καθημερινά από Δευτέρα!
Τα λόγια της μητέρας μου κάνουν την καρδιά μου να χάσει μερικούς χτύπους και το στομάχι μου να νιώσει ένα έντονο σφίξιμο.
Την άλλη Τρίτη.
Ποτέ δεν περίμενα ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση θα με έκανε να αισθανθώ έτσι.
Ίσως γιατί βαθιά μέσα μου δεν πίστευα πως η δίκη θα γινόταν σύντομα.
Παράλληλα ήμουν σίγουρη ότι όλο αυτό το έκανα για τον Στέφανο, για να βρει ησυχία μέσα του σε ό,τι αφορά την μητέρα του αλλά απ'ότι φαίνεται έκανα λάθος.
Ξέρω πως η κατάσταση μου κατά 99,9% δεν πρόκειται ν'αλλάξει αλλά χρειάζομαι μια κάθαρση μέσα μου.
Ίσως εάν δω τους ενόχους να τιμωρούνται όπως πρέπει, να ξεθυμάνει κι ένα μέρος του θυμού μου.
-Αυτά είναι υπέροχα νέα, έτσι δεν είναι Νεφέλη? Πετάγεται ενθουσιασμένος ο Στέφανος
Γνέφω θετικά ενώ ένα αμυδρό μειδίαμα κάνει την εμφάνισή του στα χείλη μου. Γρήγορα όμως χάνεται κι αυτό.
-Κι αν δεν ομολογήσει? Η μητέρα σου εννοώ.
Ο Eric έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του εξ αρχής. Δήλωσε μετανιωμένος κι επιπλέον υπάρχει το γραπτό μήνυμα που μου έστειλε. Οπότε η ομολογία του είναι δεδομένη, όμως η Στέλλα δεν νομίζω ότι θα καταθέσει τόσο εύκολα τα όπλα.
-Θα αναγκαστεί να ομολογήσει, υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που δείχνουν την ενοχή της.
-Έχει δίκιο ο Στέφανος, παιδί μου. Θα την κολλήσουν στον τοίχο και θα ομολογήσει θέλει δεν θέλει.
Ανακουφίζομαι που τόσο ο Στέφανος όσο και η μητέρα μου πιστεύουν ότι η ιστορία θα έχει αίσιο τέλος. Ωστόσο εγώ έχω ακόμη λόγους να πιστεύω ότι δεν θα είναι εύκολο.
Από την πρώτη στιγμή που κλήθηκε να απολογηθεί η απάντηση της είναι η ίδια και απαράλλαχτη.
Δηλώνει αθώα, θύμα πλεκτάνης κι όσον αφορά τα χάπια υποστήριξε ότι πρόκειται για χάπια που της σύστησε ο γιατρός για τον Στέφανο κατά τα πρώτα στάδια της αμνησίας του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forgotten Love
Ficção AdolescenteΗ Νεφέλη επιστρέφει από το Λονδίνο όπου σπούδαζε τα τελευταία χρόνια χορό.Όταν συναντά ξανά τον εφηβικό της έρωτα,έρχεται αντιμέτωπη με ένα απρόσμενο γεγονός:Ο Στέφανος μετά από ένα ατύχημα δεν θυμάται ούτε το όνομα της! Μπορεί να ξαναγεννηθεί ένας...