Κεφάλαιο 19

433 58 27
                                    

-Νεφέλη σε θέλει η Κάτια στο γραφείο της. Μου λέει η συνάδελφος μου,η Ρένα μόλις τελειώνω το μάθημα

Σήμερα δεν έχω πρόβα για την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση μιας και ο Άγγελος είχε μια δουλειά και θα έφευγε νωρίτερα.
Αν και μου το ανακοίνωσε τελευταία στιγμή ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.Θα πήγαινα νωρίτερα στο σπίτι.

Φτάνω έξω από το γραφείο του όχι και τόσο φιλικού αφεντικού μου και εύχομαι να με έχει καλέσει για κάτι καλό.

Χτυπάω ελαφρώς την πόρτα πριν ακούσω το έναυσμα για να μπω μέσα.

Μου κάνει νόημα να κάτσω στην καρέκλα απέναντι της και υπακούω αμέσως.

-Λοιπόν,αν θυμάμαι καλά αύριο κλείνεις δύο μήνες που δουλεύεις στη σχολή μας,σωστά? Με κοιτάζει με το γνωστό και ξινισμενο ύφος της

Κάπως έτσι φαίνεται σε ποιον έμοιασε η Βανέσσα.

-Μάλιστα. Απαντάω μη μπορώντας να καταλάβω που το πάει

-Σου είχα πει ότι ότι τον πρώτο μήνα θα ήσουν δοκιμαστική...

Πράγματι από την αρχή μου είχε ξεκαθαρίσει ότι ο πρώτος μήνας θα ήταν δοκιμαστικός για να δει αν της κάνω με αποτέλεσμα να μην πληρωθώ.

Ελπίζω αυτός να μην είναι ένας πρόλογος που οδηγεί στην απόλυση μου.Άλλωστε έχω τηρήσει όλους τους κανονισμούς της σχολής αλλά τι κι αν δεν της αρέσει η αποδοτικότητα μου?

-Μέχρι στιγμής η συνεργασία μας είναι άψογη και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.Και επειδή δεν μου αρέσει η ασυνέπεια,όπως ήδη γνωρίζεις,στον τραπεζικό σου λογαριασμό θα βρεις τον μισθό σου για τον μήνα που πέρασε.

Η έκφραση του προσώπου της παραμένει ψυχρή ακόμη και τώρα που μου είπε και κάτι καλό για πρώτη φορά από τότε που με προσέλαβε αλλά είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί.

Πήρα τον πρώτο μου μισθό!

Μου κάνει νεύμα για να φύγω και κατευθύνομαι προς την έξοδο όταν η φωνή της με σταματά.

-Έμαθα ότι έχεις αναλάβει μαζί με τον Άγγελο την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση. Λέει και γνέφω

-Ελπίζω να μας βγάλεις ασπροπρόσωπους.

-Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Την διαβεβαιώνω

-Όχι δεν θα προσπαθήσεις.Θα το κάνεις,αλλιώς ξέχνα την θέση σου εδώ μέσα.

Πόσο σκύλα μπορεί να είναι?

Forgotten LoveWhere stories live. Discover now