-Είναι όλα έτοιμα έτσι? Ρωτάω γεμάτη άγχος αλλά και ενθουσιασμό ταυτόχρονα
-Ηρέμησε μωρό μου, τα πάντα είναι στην εντέλεια. Με καθησυχάζει ο Στέφανος κάνοντας μασάζ στους ώμους μου
Η μεγάλη μέρα ήρθε! Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ανοίγω την δική μου σχολή χορού. Τα πάντα όμως γύρω μου το μαρτυρούν και μεγαλύτερη απόδειξη η τεράστια φωτιζόμενη ταμπέλα που γράφει "The Art of Dance" έξω. Ο μπουφές είναι στημένο στην μια πλευρά του ορόφου εδώ και ένα τέταρτο ενώ υπάρχουν κάποιες στήλες με μπαλόνια και λουλούδια εδώ κι εκεί λόγω της ημέρας. Έχει δίκιο ο Στέφανος, όλα είναι όπως πρέπει. Τώρα μένει να καθίσω και να το απολαύσω αν και δεν το βλέπω να γίνεται. Μέχρι το τέλος της βραδιάς θα έχω το άγχος μήπως συμβεί κάτι και χαλάσουν όλα.
-Καλή αρχή! Με αγκαλιάζουν οι γονείς μου μπαίνοντας στο κτήριο
-Σ'ευχαριστώ μαμά και μπαμπά μου. Σφίγγομαι περισσότερο στην αγκαλιά τους κι ύστερα απομακρύνομαι παίρνοντας μαζί την ανθοδέσμη που μου έφεραν
-Πολύ ωραίο το 'κανες! Κοιτάζει τριγύρω της η μαμά μου
-Και δεν το έχετε δει ολόκληρο! Ελάτε να σας ξεναγήσω τώρα που δεν έχει έρθει ακόμη ο κόσμος.
Τους τραβάω από το χέρι για να με ακολουθήσουν κι ύστερα αρχίζω να αγορεύω.
-Καταρχάς, ο χώρος αποτελείται από δύο ορόφους. Στον πρώτο όροφο, στον οποίο βρισκόμασταν πριν λίγο υπάρχει μια αίθουσα χορού και το γραφείο της διεύθυνσης δηλαδή το δικό μου. Στην συγκεκριμένη αίθουσα χορού θα διδάσκονται το τμήμα ενηλίκων για όλα τα είδη καθώς και το τμήμα ατόμων με ειδικές ανάγκες ώστε να είναι πιο εύκολη πρόσβασή τους. Στον πάνω όροφο, όπου βρισκόμαστε τώρα, θα λειτουργεί το νηπιακό, παιδικό κι εφηβικό τμήμα χορού για όλα τα είδη. Λοιπόν, πώς σας φαίνεται?
Η γνώμη τους είναι πολύ σημαντική για μένα κι όσο καθυστερούν να μου απαντήσουν τόσο περισσότερο ανυπομονώ.
-Είναι ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ! Λένε συγχρονισμένα κι εγώ κρατιέμαι να μην ουρλιάξω από χαρά
-Πραγματικά τα έχεις σκεφτεί όλα! Χαμογελάει ο μπαμπάς μου
-Χαίρομαι τόσο που σας αρέσει. Ελάτε όμως να κατέβουμε κάτω γιατί σιγά σιγά θα αρχίσει να έρχεται κόσμος.
-Ναι και σου έχουμε κάποιους επισκέπτες έκπληξη! Λέει συνομωτικά η μαμά μου
-Ωχ μη μου πεις ότι είναι η θεία Μέλπω με τον άντρα της! Αρχίζω να πανικοβάλλομαι
ESTÁS LEYENDO
Forgotten Love
Novela JuvenilΗ Νεφέλη επιστρέφει από το Λονδίνο όπου σπούδαζε τα τελευταία χρόνια χορό.Όταν συναντά ξανά τον εφηβικό της έρωτα,έρχεται αντιμέτωπη με ένα απρόσμενο γεγονός:Ο Στέφανος μετά από ένα ατύχημα δεν θυμάται ούτε το όνομα της! Μπορεί να ξαναγεννηθεί ένας...