Κεφάλαιο 38

455 39 1
                                    

Τον υπακούω.Άλλωστε δεν μου έχει μείνει να κάνω και τίποτα άλλο.

Φιλιόμαστε αργά και για πρώτη φορά βάζω τις σκέψεις μου ολοκληρωτικά στην άκρη.
Αντανακλαστικά πηδάω πάνω του και τυλίγω τα πόδια μου γύρω του όπως παλιά.
Φαίνεται προετοιμασμένος καθώς με πιάνει αμέσως και με μεταφέρει αργά προς το κρεβάτι.

Με ρίχνει στο απαλό στρώμα και ανεβαίνει πάνω μου.
Βγάζει με προσοχή τις πιτζάμες μου και με κοιτάζει εκτεταμένα σαν να είμαι κάποιου είδους πολύτιμος λίθος που δεν έχει ξαναδεί.
Μου παίρνει μερικές στιγμές για να συνειδητοποιήσω ότι γι'αυτόν είναι η πρώτη φορά που με βλέπει χωρίς ρούχα.

Χαϊδεύει την γάμπα μου και ανεβαίνει προς τα πάνω,παιρνόντας από την κοιλιά μου,το στήθος μου και καταλήγοντας στον λαιμό μου.
Ήταν πάντα ο τρόπος μας να τα κάνουμε όλα ανάποδα.

Αν και έξω χιονίζει,μέσα στο δωμάτιο η θερμοκρασία έχει ανέβει για τα καλά και εξακολουθεί να ανεβαίνει όσο έρχεται πιο κοντά μου ή ξεφορτώνεται κάποιο από τα ρούχα του.

-Το ξέρεις ότι τα μάγουλα σου είναι κατακόκκινα και οι κόρες των ματιών σου έχουν διασταλεί? Ψιθυρίζει αισθησιακά στο αυτί μου και νιώθω κάτι μέσα μου να θέλει να εκραγεί

Ακριβώς την ίδια φράση συνήθιζε να μου λέει κάθε φορά που κάναμε έρωτα,από την πρώτη έως την τελευταία.

Νιώθω ότι θέλω να κλάψω από χαρά αλλά δεν ξέρω αν είναι επειδή το ακούω ξανά από τα χείλη ή επειδή όλα μοιάζουν όπως παλιά.Λες και δεν χωρίσαμε ποτέ,λες και δεν έχασε την μνήμη του.

Η συγκίνηση μου μάλλον φαίνεται ακόμα και με τον τόσο χαμηλό φωτισμό καθώς εκείνος το παρατηρεί.

-Όλα εντάξει?Έκανα κάτι λάθος? Ρωτάει με ενδιαφέρον και σκουπίζει ένα δάκρυ που ούτε καν ήξερα ότι είχε πέσει στο μάγουλο μου

Γνέφω.

-Όχι,απλώς είμαι τόσο πολύ ερωτευμένη μαζί σου που πονάει. Κάνω την εξομολόγηση που είχα μέσα μου τόσο καιρό

-Και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου μωρό μου,όσο γλυκανάλατο κι αν ακούγεται. Χαϊδεύει τα μισάνοιχτα χείλη μου

Δεν αντέχω άλλο και ενώνω και πάλι τα χείλη μας.

Κάνουμε έρωτα όπως την πρώτη μας φορά,τόσο προστατευτικά,ζεστά και γλυκά.Γύρω στο ξημέρωμα μας παίρνει ο ύπνος γυμνούς και αγκαλιά.

Το επόμενο πρωί ξυπνάω μόνη μου στο κρεβάτι.
Φοράω τις χθεσινές μου πιτζάμες και σκάω ένα χαμόγελο στην θύμηση των χθεσινών στιγμών.

Forgotten LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora