Κεφάλαιο 62

288 19 4
                                    

-Έτοιμο κι αυτό! Φέρε το επόμενο. Λέω στην μητέρα μου καθώς βγάζω το ταψί με τα ζεστά μελομακάρονα από τον φούρνο

-Καλά εμείς οι δύο είμαστε τρομερό δίδυμο στην ζαχαροπλαστική. Γελάει και μου δίνει το επόμενο ταψί για ψήσιμο

Αρχίζω να βουτώ τα ζεστά μελομακάρονα στο μπολ με το κρύο σιρόπι, το οποίο η μητέρα μου έχει βάλει στο τραπέζι προκειμένου να φτάνω.

Η ατμόσφαιρα είναι τρομερά γιορτινή και ευχάριστη. Είχα πολύ καιρό να κάνω κάτι που έκανα και παλιά. Και με το παλιά εννοώ πριν βρεθώ στην σημερινή κατάσταση.

Με την μαμά μου, λοιπόν, φτιάχναμε γλυκά τόσο για τα Χριστούγεννα όσο και για το ζαχαροπλαστείο μας από τότε που μπήκα στο γυμνάσιο. Μου άρεσε να ανακατεύομαι και πού με εύρισκες που με έχανες, ανάμεσα στο αλεύρι και την ζάχαρη ήμουν.

Αυτή ήταν μια από τις αγαπημένες μας ασχολίες μεταξύ μάνας και κόρης.

Τις τελευταίες δύο ώρες έχουμε γελάσει πολύ, έχουμε ψήσει ήδη τρία ταψιά μελομακάρονα και καταφέραμε να στολίσουμε το δέντρο όσο η ζύμη ξεκουραζόταν.

Ο πατέρας μου πήγε τον Lucky στον κτηνίατρο προκειμένου να του βγάλει βιβλιάριο υγείας και να ενημερωθεί σχετικά με τα εμβόλια ενώ ο αδερφός μου και η Χριστίνα δεν έχουν βγει από το υπνοδωμάτιο ακόμα.

Πραγματικά δεν θέλω να ξέρω τι κάνουν εκεί μέσα.

-Λες να προλάβουμε να φτιάξουμε και κουραμπιέδες σήμερα? Ρωτάω την μητέρα μου

-Αν θες να κάτσουμε μέχρι τα μεσάνυχτα, γιατί όχι? Γελάει

-Σε ευχαριστώ πάντως που με άφησες να τον κρατήσω. Λέω αναφερόμενη στον Lucky

Το να έχεις κατοικίδιο είναι μεγάλη ευθύνη και ξέρω ότι για την μητέρα μου είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί εκτός από αυτό θα έχει να φροντίζει κι εμένα.

-Ξέρεις, είδα πόσο άλλαξε η συμπεριφορά σου μαζί του κι αν πρέπει να μείνει μαζί μας για να σε βλέπω ξέγνοιαστη και χαρούμενη, τότε ας μείνει.

Τα λόγια της με αγγίζουν γι'αυτό και της χαρίζω το καλύτερο χαμόγελο που θα μπορούσα να έχω την δεδομένη στιγμή.

-Μοσχομυρίζει όλο το σπίτι! Λέει η Χριστίνα καθώς μπαίνει στην κουζίνα

Φαίνεται αναψοκοκκινισμένη και δεν ξέρω αν γι'αυτό φταίει η ζεστασιά του σπιτιού ή κάτι άλλο.

Forgotten LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora