Κεφάλαιο 31

358 41 12
                                    

Από σήμερα και μέχρι την Κυριακή ξεκινάει μια ιδέα που εφηύρα εγώ (ή τουλάχιστον δεν το έχω δει πουθενά αλλού οπότε αν αυτό δεν ισχύει απλώς πείτε μου το όνομα του δημιουργού για να του δώσω credits).Το ονόμασα #ChapterMarathon και αφορά ιστορίες που δεν ανανεώνονται καθημερινά.Στην ουσία κατά την εβδομάδα του #ChapterMarathon το βιβλίο θα ανανεώνει τα κεφάλαια του καθημερινά σε μια συγκεκριμένη ώρα κατά προτίμηση.Εάν θέλετε και εσείς να υιοθετήσετε την ιδέα για κάποιο βιβλίο σας δεν έχετε παρά να το κάνετε απλώς να αναφέρεται έστω στην αρχή την δημιουργό δηλαδή εμένα.Επομένως από σήμερα μέχρι την Κυριακή θα ανεβαίνει καθημερινά κεφάλαιο στις 12 το μεσημέρι.Enjoy!

-Αποκλείεται!Δεν μπορεί να ήταν αυτός. Λέω προσπαθώντας να δώσω μια λογική εξήγηση σε όλο αυτό

-Αυτός είναι σου λέω,είμαι σίγουρη! Επιμένει

-Αντονέλα ακούς τι λες?Ο Eric ζει μόνιμα στο Λονδίνο και εργάζεται εκεί.Ακόμα και αν ερχόταν να μου κάνει έκπληξη θα το ήξερα ήδη.Έχει περάσει μια βδομάδα από τότε που πήγες σε εκείνο το κλάμπ. Της υπενθυμίζω

Είναι τρελό όλο αυτό ωστόσο από το ύφος της φαίνεται να με αμφισβητεί ακόμα.

-Ωραία λοιπόν,θυμάσαι το όνομα του?Θυμάσαι να σου συστήνεται με το όνομα Eric?

Ξύνει το κεφάλι της σε μια προσπάθεια να θυμηθεί αυτή την λεπτομέρεια αλλά αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρει.Μου είχε πει ότι ήταν τύφλα στο μεθύσι.

-Αν θυμάμαι καλά,μετά από τόσα σφηνάκια,μου είχε πει πως τον λέγαν Matthew.

-Είδες?Πρόκειται απλώς για κάποιου είδους ομοιότητα. Ανακουφίζομαι

-Επίσης φορούσε ένα μπλε πουκάμισο Tom Ford με ασημί κουμπιά.Το θυμάμαι πολύ καλά γιατί το είχα προσέξει καθώς του το έβγαζα. Λέει και εκείνη την ώρα νιώθω σαν να με χτυπάει ρεύμα

-Μπλε πουκάμισο Tom Ford με ασημί κουμπιά και πιο σκούρες μπλε ρίγες? Ρωτάω με απόλυτη ακρίβεια

-Ναι ακριβώς! Επιβεβαιώνει την φοβία μου

Δεν το πιστεύω.Ακριβώς ένα ίδιο πουκάμισο είχα πάρει στον Eric πέρσι στα γενέθλια του από τα Harrods.Θυμάμαι πως είχα ξοδέψει σχεδόν τον μισό μηνιαίο μισθό μου από την καλοκαιρινή μου δουλειά ως σερβιτόρα γιατί το πουκάμισο κόστιζε 475£ και παρά την ακριβή τιμή του μου άρεσε πολύ.

Είμαι πολύ μπερδεμένη.Από την μία η περιγραφή και τα ρούχα ταιριάζουν απόλυτα,από την άλλη όμως το όνομα όχι.Και άλλωστε ο Eric ήταν τρελός και παλαβός μαζί μου γιατί να έρθει στην Ελλάδα χωρίς να μου το πει και απλώς να γυρίζει σε μπαρ τις Θεσσαλονίκης πηγαίνοντας με την κάθε άγνωστη?

Forgotten LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora