KUMA-19

38.3K 1.2K 109
                                    


Bu oydu Azat'la birlikte dağ evine gittiğimizde gelen yaralı adam.

**Flashback~bölüm 7**

Birden kapı çalınca hızla kapıyı açtım, karşımda gördüğüm manzarayla şok olmuş bir şekilde gözlerimin önünde olan bıçaklanmış ve ölmek üzere olan adama baktım.

"Çekil!"

Deyip içeri geçti gerçekten çok korkuyordum. "Bak cici kız şimdi bana yaramı pansuman yapabileceğim birşeyler getiriyorsun ve hızlı oluyorsun yoksa nefesini kesmem 2 dakikamı bile almaz" dediğine hızla malzeme aramaya başladım.

Sonunda pansuman yapabileceği birşeyler bulup hemen ona verdim.

"Aferin sevdim seni, çok konuşmuyorsun" dediğinde birden adama baka kaldım çünkü o kadar profesyonelce yapıyordu ki sanki buna alışmış gibi.

Hiç birşey demeden pansumanını yapıp kalktı.

Adam biraz önce ölücek gibiydi birden kalkınca şaşırmıştım.

Yavaşça yanıma yaklaşıp "bak cici kız buraya geldiğimi ve benim yüzümü unutacaksın, eğer bir kişiye bile beni gördüğünü söylersen önce sevdiklerini sonra seni eğlene eğlene öldürürüm anladın mı!?" Dediğinde

Başımı evet anlamında sallayınca birden bağırarak "ANLADIN MI!?" Deyince hemen "An-anladım" dediğimde kısık bir sesle "güzel" deyip.

Boynumdaki fuları çekip aldı, sonrada arkasına bile bakmadan çekip gitti.

son•

Yüzümü ona döndüğümde bir an  affalasa da hiç açık vermeden aynı sinirle etrafına bakıyordu.

Bende dönüp onlara bakınca şok olmuş bir şekilde gözlerimi bir kaç kez kırptım.

Tüp ekip hata Azra bile başını eymiş remen onları azarlamasını bekliyorlardı.

Daha fazla bu manzaraya şahit olmak istemediğim için "pardon size ne?" Deyince Azra birden arkadan kolumu tuttuğu gibi kulağıma

"ben senin dilini kesmeden odana!"

Deyince ve adamın bana bakışlarından korktuğum için hiç itiraz etmeden odaya çıktım.

Arkamdan kapıyı kapatmadan içeri geçtim çünkü ne konuştuklarını çok merak ediyordum.

Sesler net bir şekilde gelmiyordu bu yüzden kimin ne söylediğini pek anlamıyordum.

"-bana ne zaman söylemeyi düşünüyorsunuz"

Evet bağırarak söylediği için bunu çok net bir şekilde duymuştum.

Birden kapının açılıp kapanmasıyla gittiğini anlayıp aşağı inmiştim.

Aşağı indiğimde o adamın yalnız gitmediğini anladım çünkü ev boştu.

~~~AZRA'DAN~~~

Alas'ın gelmesi ortalığı çok karıştırmıştı.
Böyle aniden öğrenince daha fazla kızıcağını biliyordum.

Alas, o benim hayatımdı ilk aşkım,ilk heyacanım, ona yıllardır deli gibi aşık olduğumu bile görmüyor, gerçi o hiç birşey görmüyor hayata intikam almak için gelen bir adam.

KUMA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin