KUMA-7

76.6K 2K 380
                                    

Azat bana gülümseyerek bakıyordu "ya sen manyak mısın? Hı niye kapıyı çalıyorsun? Anahtarın yok mu? Başkası sandım!"

Ellinde ki poşetleri gösterip "benim akılı karım başkası sanıp kapıyımı açmış" dediğinde bende utanarak başımı eğdim.

Biliyordum aptalık etmiştim neden açıyorsam kapıyı.

Ellindeki poşetleri mutfağa indirip "açım hatun yemek yap!" Dediğinde gülümseyip mutfağa geçtim.

2 saatin ardından elim çok acıdığı için, hafif yemekler yapıp masaya koymaya başladım.

Azat sofraya yaklaşıp "sonunda" deyince kaşlarımı çattım "hı sen 3 saat geç kala biliyorsun, ben yemeği biraz geç yapamıyorum?!" Dediğide yanağımdan makas alıp "tamam sakin ol ayrıca sana krem almak için geç kaldım" dedikten sonra sofraya otturduk.

"Yemekten sonra elline kremi sürelim." Dedikten sonra yemeğe başladık yemek sırasında biraz sohbetin zararı olmaz.

"En sevdiğin yemek ne?" Deyince birden yüzüme baktı, sanırım böyle bir soru beklemiyordu.

"Bilmem fazla yemek ayrıt etmem" Dediğinde birden şaşkınlıkla "yani en sevdiğin yemek yok mu?" Dediğide hafif kahkaha atıktan sonra "yani sarmaya hayır demem" dediğinde şaşırdım ne yani bütün yemekleri yapa biliyorum ama sarma saramıyorum,bence bu bir tesadüf değil.

"Hadi ya. Sen de az değilmişsin en zor yapılan yemeği seçtin" bana bakıp gülümsedi "eee bu kadar yetenekli karım olunca" dediğinde hiç bozuntuya vermeden "tabiki ellimden herşey gelir maşallah bana" Dediğimde birden "e yapta görelim" dedi.

Şaşkınlıkla ona bakıp hemen " ama benim ellim acıyor" dediğimde bana gülümseyip "iyi o zaman başka zaman. Sen yemeğine hiç dokunmamışsın ellin acıyorsa yedirte bilirim."

Dediğinde sabahtan beri saklamaya çalıştığım şeyi anlamıştı yavaşça başımı yere eğdiğimde "neden bana söylemiyorsun güzelim? Ben senin kocanım benden utanmana gerek yok"

Dedikten sonra yavaş yavaş yedirmeye başladı.

Yemekten sonra sofrayı toplamama yardım etti, kos koca Azat ağa benim için böyle çaba sarf edince çok mutlu oluyordum.

Artık resmen kuma olduğumu unutmuş, gerçek aşkı Azata bulduğumu biliyordum.

El elle birlikte koltuğa oturup bir film izlemeye başladık.

Birden kolunu arkama koyunca bende göğüsüne başımı koyup film mi izlemeye başladık.

~~~AZAT'DAN~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~AZAT'DAN~~~

Bedenim burda olsada aklım burda değildi, ilk defa konaktan bu kadar uzaklaşmıştım.

Babam orda olsada benim çok düşmanım vardı ve ailemi yalnız bırakmaya korkuyordu.

Ayrıca son zamanlarda bana tehdit mesajları atan kişi hala bulunmamış ve bu beni tedirgin ediyordu, kendim için değil fakat ailem için çok endişelendiren bir durumdu.

KUMA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin