🆘🆘🆘ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΒΙΑΙΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ 🆘🆘🆘
Χτυπάω την πόρτα φοβισμένη και μου ανοίγει αμέσως ενώ το βλέμμα του είναι άγριο.
"Άργησες μικρή."Μου λέει θυμωμένα.
"Το ξέρω. Συ... Συγνώμη ααα...
Αλλά οο πατέρας μου... Δε... Δεν με άφηνε."Λέω φοβισμένη."Μπες μέσα."Με διατάζει και αυτό κάνω ενώ η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή.
"Βγάλε τα ρούχα σου."Με προστάζει.
"Σας παρακαλώ... Όχι σήμερα... Ακόμα πονάω από Έχθες..."Του λεω δάκρυα στα μάτια.
"Ποιος είναι ο πρώτος κανόνας Ερμίνα;"Με ρωτάει.
"Να μην σας αρνούμε τίποτα. Να κάνω ότι μου λέτε χωρίς να σας παρακαλώ για το αντίθετο."Του λέω.
"Μπράβο Ερμίνα. Και τι γίνεται άμα κάνεις το αντίθετο;"Με ρωτάει.
"Θα έχω τιμωρία."Λέω και τα πρώτα δάκρυα έχουν μαζευτεί στα μάτια μου.
"Τέλεια. Τώρα κάνε αυτό που σου είπα."Μου λέει και βγάζω τα ρούχα μου κλαίγοντας βουβά. Όταν έχω μείνει τελείως γυμνή μου κάνει νόημα να ανεβω τις σκάλες. Αρχίζουμε να τις Ανεβαινουμε μέχρι που φτάνουμε στο δωμάτιο. Κάνω στην άκρη και εκείνος ξεκλειδωνει. Μπαίνουμε μέσα και εγώ κάθομαι με τα γόνατα και κοιτάζω το πάτωμα χωρίς να έχω σταματήσει να κλαίω.
"Ο τέταρτος κανόνας Ερμίνα ποιος είναι;"Με ρωτάει και τρομάζω.
"Να.. Να μην με ακουμπήσει α... Αα άλλος άντρας εκτός και αν είναι συγγενικό μου πρόσωπο."Του λέω φοβισμένη.
Γαμώτο... Μαα είδε εχθες με τον Αχιλλέα.
"Ο κανόνας 13 Ερμίνα ποιος είναι;" Με ρωτάει και νομίζω πως η καρδιά μου θα σπάσει.
"Να... Να μην μιλήσω... Για εσάς ποτέ... Ακόμα και χωρίς... Χωρίς να πω το όνομα σας και το τι μου κάνετε."Λέω.
"Ο κανόνας 9 ποιος είναι;"Με ρωτάει και τότε ανοίγει ένα από τα πολλά ντουλάπια του και παίρνει κάτι.
"Να μην Αργώ ποτέ στις συναντήσεις μας."Λέω και ρουφαω την μύτη μου.
"Τέλεια και ο δεύτερος κανόνας αυτός που καταπατάς πάντα τι λέει;"Με ρωτάει και πηγαίνει με αγγίζει τρομάζοντας με.
YOU ARE READING
Salvation
Adventure"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...