Αχιλλέας POV
"Αχιλλέας είναι φυσιολογικό να κοιμάται τόσες ώρες?" Με ρωτάει ο Μιχάλης καθώς κοιτάζουμε την Ερμίνα που κοιμάται σαν μωρό.
"Είναι τεσσάρων μηνών έγκυος. Φυσικά και είναι φυσιολογικό να κοιμάται έξι ώρες. Ειδικά μετά από ότι έγινε σήμερα. Και από τόσο φαγητό που έφαγε. Αν δεν ξυπνήσει ως αύριο το πρωί τότε να ανησυχήσουμε." Του απαντάω.
"Μα δεν το χωράει ο νους μου... Η μικρή μου αδελφή εδώ και δυόμισι χρόνια ο βιολόγος μας την βιάζει. Την βασανίζει και όλα αυτά για εμάς. Και εγώ και όλοι μας της φερομασταν με αυτόν τον τρόπο." Μου λέει με βουρκωμένα μάτια.
"Δεν πρέπει να σκέφτεσαι έτσι τώρα. Ούτε καν να το σκέφτεσαι. Το μόνο που πρέπει να μας απασχολεί είναι πως θα την προστατέψουμε. Δεν μας έφταναν οι άλλοι που θέλουν να την στραγγαλισουν έχουμε και τον άλλο τον ανώμαλο." Λέω και τότε μου έρχεται φλασια.
"Και τώρα δηλαδή το παιδί που κουβαλάει και έχει κάνει τα αδυνατα δυνατά για να προστατέψει είναι εκείνου?" Ρωτάω.
"Μάλλον..." Απαντάει.
"Περίεργο κορίτσι που είναι..." Σχολιάζω.
"Ρε μήπως το σχέδιο το προηγούμενο να γίνουν οι αδελφές σου φίλες της πρέπει να ακυρωθεί? Μπορεί να βάλουμε έτσι την ζωή τους σε κίνδυνο." Μου λέει.
"Όχι. Δεν νομίζω πως κινδυνεύουν. Έτσι και αλλιώς ο Παναγιώτης προσέχει την Λυδία και η Ναταλία δεν έχει επαφές μαζί της. Οι δικές σου κινδυνεύουν." Του απαντάω.
"Ρε παιδιά? Έχει τίποτα για φαγητό?" Ακούγεται η φωνή της Ερμίνας και την κοιτάζουμε. Σηκώνεται κρατώντας την κοιλίτσα της που έχει μεγαλώσει κάπως και φαίνεται ακόμα πιο γλυκούλα.
"Ξύπνησες πριγκίπισσα?" Την ρωτάει ο Μιχάλης καθώς την πλησιάζει.
"Ναι και πεινάω πολύ. Έμεινε τίποτα να φάω? Το παιδί ζητάει φαγητό." Παραπονιέται.
"Έφαγες ότι έφερε η κυρία Βάνα. Θες και άλλο?" Την ρωτάω.
"Hello έγκυος είμαι τρώω για δύο." Απαντάει.
"Τρως για ολόκληρο στρατό. Αλλά δεν το κάνω θέμα. Έτσι και αλλιώς δεν έχει κάτι για να φας." Της λέω και με κοιτάζει λυπημένη.
"Καλά. Πάω να πάρω αν είναι κανένα σουβλάκι. Η πίτσα? Ααα! Το βρήκα! Και τα δύο! Εγώ θα φάω σουβλάκι και το μωρό πίτσα!" Λέει και πραγματικά δεν γίνεται να μην γελάσει κανείς μαζί της αυτή την στιγμή.
ESTÁS LEYENDO
Salvation
Aventura"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...